Планове ТО – це комплекс перевірок і контролю, завдяки якому деталі і компоненти не зношуються передчасно.
І це не тільки замінити масло чи перевірити рівень рідин.
Записуйтеся онлайн на планове ТО
Проконсультуємо по телефону
Чому нам довіряють?
- Обслуговуємо всі марки і класи автомобілів
- Обладнання: Trommelberg, Sata, Devilbiss, Robinair
- Матеріали: Solid, Standox, Mobihel, APP
- Досвід майстрів - від 5 років
- Гарантія на роботи - 12 місяців
- Сплата готівкою, карта, безготівковий розрахунок
У спеціалізованих Автотехцентрах по кожній системі проводяться контрольні виміри, кожна деталь оглядається на предмет зношеності і коректності роботи. Ваш автомобіль перевіряє кілька майстрів. Кожен з них ідеально знає і відповідає відповідає за свою частину роботи.
Крім того, в спеціалізованому центрі ви отримуєте поради від експертів по вашій марці і моделі, рекомендації про витратні матеріали та про те, як краще підтримувати системи машини в робочому стані.
Навіщо проходити планове ТО автомобіля?
В першу чергу – це продовження життя вузлів і агрегатів автомобіля. Адже в режимі поїздок на їх роботу впливають вібрація, перепади температур, волога, пил та сольові суміші.
Другий аспект важливості перевірки – це безпека на дорозі. Тому що якщо система пасивної безпеки не відповідає нормам, то в критичний момент ви ризикуєте здоров’ям своїм та пасажирів.
Третя необхідність – підтримка життєздатності пристроїв і агрегатів на фоні природної зношуваності, адже багато деталей знаходяться в постійному терті.
Коли краще проходити?
Існує кілька видів техобслуговування. І для кожного з видів свої показники періодичності.
Якщо для щоденного ТО потрібен елементарний огляд кожен день, то на сезонний приїжджають два рази в рік. Так звані ТО1 і ТО2 проходять з періодичністю від 10 до 100 тисяч пробігу. Це залежить від марки автомобіля, його віку та стану, наявності нерідних запчастин і якості витратних матеріалів.
Види ТО, що входить до перевірки?
Щоденне, ТО1, ТО2 і сезонне техобслуговування – чотири види основних перевірок, які планує турботливий водій.
Щоденне ТО включає візуальний огляд, поповнення робочих рідин, перевірку системи освітлення, контроль тиску коліс, очищення кузова і салону.
Роботи по ТО1 несуть превентивний характер. Проводяться кожні 8-10 тисяч. І хоча точні терміни вказуються в техдокументації автомобіля, вони носять рекомендаційний характер. Автомобіль при різних видах навантажень вимагає різної періодичності перевірок.
ТО1 включає:
- Комплекс щоденного ТО.
- Перевірка стану рульового управління.
- Заміна масла і фільтрів.
- Перевірка герметичності системи охолодження.
- Регулювання ременів генератора.
- Регулювання фар.
- Перевірка роботи акумулятора і ін.
ТО2 проводиться приблизно кожні 15-20 тис. км пробігу і відрізняється масштабністю робіт. На час огляду виявляються несправності, деталі перевіряються на зношеність, налаштовується робота електронних блоків, перевіряється ефективність роботи всіх вузлів і систем. Цьому техобслуговуванню, як правило, передує діагностика автомобіля. ТО2 включає всі дії ТО1 а також:
- Діагностування електронних систем.
- Докладне вивчення працездатності вузлів і агрегатів.
- Заміна масла в двигуні і коробці.
- Регулювання коліс, розвал сходження.
- Перевірка і при необхідності заміна свічок запалювання.
- Контроль гальмівної системи.
- Ревізія системи кондиціонування.
- Перевірка масла заднього і переднього диференціалів.
- Перевірка пасивної системи безпеки та ін.
Сезонне ТО проводиться 1 раз в сезон, включає заміну гуми, захисну обробку днища, може замінюватися моторне масло.
Терміни, періодичність – планове ТО в Києві
Ще раз підкреслюємо, що періодичність перевірок залежить від стану автомобіля, умов експлуатації і марки. Але все ж наведемо приблизні цифри оглядів.
Кожні 10-15 тисяч:
- заміна масла в двигуні;
- заміна повітряних фільтрів;
- перевірка акумулятора – від 15 до 20 тисяч;
- перевірка салонного фільтра;
- діагностика рульового управління.
Кожні 30 тисяч:
- діагностика гальмівної системи;
- заміна свічок – від 30 до 100 тисяч і т.д.
Кожні 60 тисяч:
- промивка паливної системи;
- заміна паливного фільтра – 10 – 90 тис. км;
- заміна ременя ГРМ – від 60 до 90 тис. км в залежності від інтенсивності поїздок і марки авто.
Якщо ваш автомобіль їздить в режимі підвищених навантажень, ви довго стоїте в пробках або використовуєте паливо не найвищої якості – всі ці терміни зменшуються.
Щоб автомобіль дарував вам комфортні поїздки і забезпечував безпеку на дорозі – рекомендуємо проходити ТО на спеціалізованих автосервісах, де майстри використовують професійне обладнання, інструменти та програмне забезпечення.
⭐ Скільки коштує техобслуговування?
Вартість ремонту залежить від виду ТО - це регулярне ТО1, комплексний контроль Т2 або сезонне ТО. Телефонуйте, менеджер готовий відповісти.
❓ Скільки коштує ТО2?
Майстер зобов'язаний перед тим, як озвучити вартість, провести хоча б мінімальну діагностику автомобіля, візуальний огляд. Тоді можна буде говорити про цифри. Адже стан автомобіля у кожного водія свій.
✅ Як часто необхідно міняти масло?
Щоб двигун справно працював, робіть заміну масла раз в 6-8 тисяч км, або один раз на півроку
⌚ Де очікувати авто після ремонту?
У нас є комфортна зона очікування, де ви можете відпочити та випити чаю.