097 745 45 19
095 745 45 19
093 745 45 19
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
ВС: Вихідний
м. Київ, вул. Фанерна 4
[Ленінградська площа]
Заказать обратный звонок

Заміна ланцюга ГРМ в Києві

Планова заміна ланцюга ГРМ (газорозподільного механізму) в Києві

Що таке заміна ланцюга ГРМ?

Ланцюг газорозподільного механізму (ГРМ) необхідний для нормального функціонування мотора авто. Середній термін експлуатації ланцюга ГРМ становить 80-100 тис. Км.

Заміну ланцюга ГРМ в Києві варто довірити професіоналам – СТО “Автостейт”. У нашому технічному центрі досвідчені майстри швидко проведуть заміну ланцюга ГРМ і всіх супутніх механізмів.

Причини обриву ланцюга ГРМ

  • порушення роботи інших вузлів;
  • механічні пошкодження;
  • природний знос (у разі несвоєчасної заміни ланцюга);
  • брак (дефект) або неякісні деталі.

Коли потрібно проводити заміну ланцюга ГРМ?

  • за регламентом ТО вашого автомобіля;
  • проблемний запуск як гарячого, так і холодного двигуна;
  • зниження потужних характеристик автомобіля;
  • нестійка робота двигуна, вібрації;
  • видимі пошкодження механізму ГРМ.

Що отримують наші клієнти

Високий рівень обслуговування

Попередня діагностика і виявлення причини

Оперативний і якісний ремонт у зручний час

Великий досвід в заміні ланцюга ГРМ різної складності

Чому ми?

Фахівці автосервісу “Автостейт” готові виконати як одноразове так і планове сервісне обслуговування і діагностику ланцюга ГРМ автомобіля. Обов’язково звернуть увагу на ряд параметрів, за якими можна судити про стан ланцюга ГРМ. У разі необхідності, в короткі терміни проводять кваліфіковану заміну ланцюга ГРМ в Києві. Ця процедура вбереже ваше авто від серйозних проблем з двигуном і заощадить бюджет на масштабний ремонт.

Заміна ланцюга ГРМ

Пропонуємо послугу – швидку і якісну заміну ланцюга ГРМ, виконувану кваліфікованими автослюсаря з застосуванням спецінструменту. Уточнимо, що ланцюг газорозподільного механізму (ГРМ) в автомобілі – це механізм, необхідний для нормальної роботи двигуна. Тому ланцюг ГРМ піддається великим навантаженням, через що відбувається знос, а іноді і розрив. У цьому випадку доводиться міняти ланцюг ГРМ, так як ця деталь не ремонтопригодна.

Найчастіші поломки ланцюгів ГРМ

Найбільш часта поломка, якій піддається ланцюг ГРМ, це злам одного з зубів ланцюжка, що викликає так зване «прослизання» ланцюга. Одного такого систематичного «прослизання» досить, щоб вивести з ладу механізми, що працюють в жорсткій зв’язці.

Інша часта проблема – розтяжка ланцюгів під впливом високих температур і навантажень, через що слабшає натяг, і ланцюжок починає «проскакувати» на 1-2 зубчики. Таке провисання можливо також через зношування шарнірних з’єднань – наслідки приблизно ті ж, що при зламі зубчики ланцюга.

Більш важкі поломки, такі як розрив ланцюга газорозподільного механізму, чреваті поломкою клапанів автодвигуна, які також доведеться замінити. Справа в тому, що обрив ланцюга або дефекти роликів ведуть до втрати з’єднання колінчастого і розподільного вала, в тому час як поршні продовжують працювати і стикаються з зупиненими клапанами. Таке механічне зіткнення з великою силою веде до руйнування клапанів і поршнів.

Ще більшими наслідками загрожують поломки механізму газорозподілу для двигуна дизельних двигунів: тут може ламатися распредвал, клапан, прокладка блоку. Само собою, ланцюг ГРМ теж доведеться поміняти.

Як часто змінюється ланцюг ГРМ:

  • Після 60-100 тисяч кілометрів – залежить від умов поїздок.
  • Після придбання уживаної автомашини.
  • Закінчуються терміни експлуатації ланцюга.

З приводу останнього пункту – термінів експлуатації – завжди є рекомендації автовиробника, коли саме варто планувати заміну. Складність такого планування в тому, що візуально або на слух зорієнтуватися, який знос ланцюга і скільки ще залишилося працювати механізму, неможливо, а чекати, поки ланцюг лопне, занадто непрощенна розкіш з урахуванням вартості ліквідації наслідків розриву.

Однак деякі ознаки того, що амортизаційний знос може привести до швидкого розриву ланцюга, все ж є. У цьому допоможе запалювання: якщо запалювання виставлено невірно, і після перенастроювання знову збивається, то ланцюг, найімовірніше, вже розтягнута занадто сильно і пора думати про її заміну.

Де робити заміну ланцюгів

Ми категорично не радимо замінювати ланцюг ГРМ самим, адже це досить високотехнологічний процес, що вимагає спецобладнання. Навіть при наявності належних умов на СТО процедура зміни ланцюга ГРМ може займати до п’яти годин. Крім того, в спеціалізованому автосервісі до зміни ГРМ підійдуть кваліфіковано, і поміняють також натяжні механізми, що відповідають за нормальне функціонування системи. До того ж на СТО вам грамотно підберуть новий комплект, що також важливо для нормального функціонування системи.

Запрошуємо автомобілістів замінити ланцюга ГРМ на спеціально оснащеному СТО, в належних умовах, з гарантією якості проведених робіт і встановлених запчастин. Ми гарантуємо точність підбору комплектів для установки з урахуванням моделі авто, що стане запорукою нормального функціонування ланцюгової передачі і стабільної роботи автодвигуна. Скористайтеся цією можливістю і надайте вашій машині цивілізоване обслуговування, а собі – комфортне очікування без ризику що-небудь зіпсувати своїми руками.