097 745 45 19
095 745 45 19
093 745 45 19
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
ВС: Вихідний
м. Київ, вул. Фанерна 4
[Ленінградська площа]
Заказать обратный звонок

Ремонт бензинових двигунів

Плановий або капітальний ремонт бензинових двигунів автомобілів в Києві

Професійний ремонт двигуна внутрішнього згоряння в Києві

Будь-який механізм після деякого часу експлуатації вимагає особливої уваги. Двигун вашого автомобіля не виняток, залізний кінь може піднести неприємний сюрприз в невідповідний момент. Несправність такого типу може виникнути у будь-якого автомобіля, а причин поломки безліч.

Кращий варіант – уникнути раптових поломок. Автомобіліст повинен регулярно проводити своєчасний огляд, а також обслуговування машини. Але все ж, що робити якщо часу встежити за всім не вистачило і мотор почав працювати з перебоями або повністю несправний?

Ми виконаємо роботи по обслуговуванню і ремонту двигуна за мінімальний час. Майстри Автостейта також пропонують послугу капітальний ремонт двигуна. Ви можете довіряти нашим фахівцям, оскільки вони мають величезний досвід роботи з усіма компонентами системи функціонування машини.

Поточний ремонт двигуна

Часто двигун автомобіля несправний через пробігу або закінчення терміну експлуатації. До таких поломок відносяться несправності кришки клапанів або зміна зазорів.

Капітальний ремонт двигуна

Ця послуга передбачає зняття двигуна з машини для повного розбирання. Фахівці оглядають головку блоку циліндра, колінчастого вала і інші вузли. Якщо щось викликає підозри в надійності, компоненти замінюють або ремонтують.

Коли необхідний ремонт двигуна?

  1. Вереск з підвищенням тембру при збільшенні оборотів – наслідок несправності підшипників водяного насоса. Таким чином, також проявляється поломка шестерні стартера, яка вийшла із зачеплення із зубчастим вінцем маховика.
  2. Помітний стукіт при робочих або холостих обертах, що супроводжується миготінням датчика рівня масла, позначає вихід з ладу корінних вкладишів або нижньої головки шатуна.
  3. Запах масла повідомляє про зношеність двигуна, оскільки рідина починає диміти і потрапляє в салон. Щоб виправити ситуацію, можливо буде потрібно капітальний ремонт.
  4. Після початку роботи двигуна ви чуєте гуркіт, значить рівень масла досить повільно збільшується. Тут проблема з зносом масляного насоса або корінних вкладишів. Причиною такої поломки може також опинитися ненадійність запобіжного клапана. Схожа ситуація спостерігається, якщо масло не підходить для конкретного двигуна або ж ви не можете підібрати масляні фільтри.

Вартість ремонту бензинового двигуна, прайс на послуги

ПослугаЦіна від, грн.
Замір компресії бензинового двигуна (1 циліндр) без зняття колектора
75
Регулювання клапанів (8 клапанів)
400
Регулювання клапанів (16 клапанів)
600
Заміна прокладки випускного колектора
400
Заміна прокладки впускного колектора
400
Заміна прокладки клапанної кришки (без зняття колектора)
200-400
Заміна турбіни
500
Заміна шківа коленвала
500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, без зняття підрамника)
1500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, зі зняттям підрамника)
2100
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП)
3500
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП, повний привід)
4500
Заміна прокладки клапанної кришки (зі зняттям колектора)
600
Зняття установка піддону
300

avatar
  Subscribe  
Notify of