Графік роботи:
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
Наша адреса:
м. Київ, вул. Фанерна 4 [Ленінградська площа]
Ми передзвонимо Вам в робочий час
Послуги автосервісу
RU
UA
Записаться на ремонт

Регулювання клапанів

Планове регулювання клапанів двигуна в Києві

Якщо клапани неправильно відрегульовані – знижується ефективність роботи двигуна, а ресурс деталей зменшується.

Записуйтеся онлайн
на регулювання клапанів двигуна

Знижка 5% - при замовленні online


Чому нам довіряють?

  • Обслуговуємо всі марки і класи автомобілів
  • Обладнання: Trommelberg, Sata, Devilbiss, Robinair
  • Витратні матеріали: Solid, Standox, Mobihel, APP
  • Гарантія на всі роботи 1 рік
  • Безкоштовна діагностика по фото
  • Готівковий, безготівковий розрахунок та карткою

Клапани двигуна відповідають за впуск/випуск газів, а також повітряно-паливної суміші.

Щоб двигун працював стабільно, потрібне систематичне регулювання клапанів або, висловлюючись інженерною мовою, діагностика і регулювання зазорів клапанів. Маються на увазі теплові зазори, що утворюються в процесі функціонування. Якщо вчасно не провести діагностику і регулювання, зазор може зменшитися до неприпустимого показника.

Що буде, якщо зазор зменшується?

Зменшений зазор змушує перегріватися і прогорати випускні клапани, аж до оплавлення країв. В результаті камера згоряння втрачає свою герметичність, підвищується навантаження на ремінь ГРМ, а оскільки тарілки не торкаються сідел, порушується тепловіддача. Самі клапани при цьому окислюються і на них з’являється корозія.

Дізнатися, що зазор зменшений можна за такими ознаками:

  • потужність двигуна зменшується;
  • підвищується витрата палива;
  • з’являється дзвін або шум у верхній частині ГБЦ.

Для більшості моделей, які експлуатуються по дорогах СНД, рекомендований інтервал між такими перевірками становить 25-30 тисяч кілометрів. Вивести точну цифру, коли саме потрібне вашому автомобілю регулювання зазорів клапанів, нереально. Але по перерахованих ознаках, можна приблизно зрозуміти, що вже час.

Які ризики виникають збільшення зазорів клапанів

Як і при зменшенні зазору, при збільшенні помічається втрата потужності двигуна. Цокіт двигуна, поки не прогріється – ще один показник, що зазори збільшені. Цей звук з’являється з кулака распредвала – він стукає по рокеру клапанного стрижня. Замість того, щоб продавлювати його, він стукає через порушення в ГРМ.

Також може “стріляти” глушник або в карбюраторі з’являються звуки, подібні до чхання. Як і при зменшенні зазорів – спостерігається втрата потужності двигуна.

В результаті таких несправностей, коли є удари коромисла, клапани служать менше, з’являються відколи на торці і відчуваться сильний шум при роботі двигуна.

Регулювання клапанів – коли потрібне?

Огляд і регулювання клапанів повинні проводитися мінімум кожні 25 тисяч кілометрів пробігу або при кожному ТО. Ось кілька ознак, коли варто запланувати регулювання:

  • різке збільшення витрат бензину/дизельного палива;
  • проблеми з запуском двигуна;
  • зменшення компресії циліндрів, так зване «троїння»;
  • специфічний звук, схожий на цокання при роботі клапанів.

Ці ознаки свідчать, що вам терміново потрібно обслуговування а, можливо, і ремонт із заміною деталей – в Києві це можна зробити на «Автостейт».

Навіть якщо ви виявили лише одну з перерахованих несправностей – слід звернутися в автосервіс. Тому що ціна регулювання клапанів набагато нижча, ніж вартість ремонту та нових деталей.

Авторегулювання зазорів

На сучасних автомобілях є двигуни внутрішнього згоряння, укомплектовані гідрокомпенсаторами. Вони регулюють зазори, підтримуючи оптимальні величини в режимі реального часу. Таким двигунів ручна перевірка і регулювання зазорів не потрібна.

Найчастіші питання про регулювання клапанів

⭐ Чи на всіх автомобілях потрібне регулювання клапанів?

Ні. Якщо двигун оснащений гідрокомпенсаторами, тепловий зазор регулюється автоматично.

❓ Як часто треба міняти масло?

Щоб двигун справно працював, робіть заміну масла раз на 6-8 тис. км, або раз на пів року.

✅ Як часто необхідно регулювати клапани?

Періодичність регулювання вказується в технічній документації. В середньому, це кожні 25-35 тис. км. Перевіряти потрібно частіше, якщо в автомобілі встановлене ГБО – газ підвищує теплове навантаження на двигун.

⌚ Де очікувати авто з ремонту?

У нас є комфортна зона очікування, де вам запропонуємо горнятко чаю.

Використовуємо тільки якісне обладнання та витратні матеріали

Лаки, грунти, шпаклівки, отвердители
Витратний матеріал і обладнання
Протиральні матеріали
Фарбувальні пістолети
Фарбувальна камера і рихтовочний стапель
Підйомники і спец. обладнання

Записатися на СТО

Знижка 5% - при замовленні online


Чому варто вибрати Автостейт

100% гарантія результату

Ремонт будь-якої складності

Прозорі ціни

Швидка консультація

Зручне розташування

Економія часу та коштів

Часті питання

⭐ Чи на всіх автомобілях потрібне регулювання клапанів?

Ні. Якщо двигун оснащений гідрокомпенсаторами, тепловий зазор регулюється автоматично.

❓ Як часто треба міняти масло?

Щоб двигун справно працював, робіть заміну масла раз на 6-8 тис. км, або раз на пів року.

✅ Як часто необхідно регулювати клапани?

Періодичність регулювання вказується в технічній документації. В середньому, це кожні 25-35 тис. км. Перевіряти потрібно частіше, якщо в автомобілі встановлене ГБО – газ підвищує теплове навантаження на двигун.

⌚ Де очікувати авто з ремонту?

У нас є комфортна зона очікування, де вам запропонуємо горнятко чаю.

Регулювання клапанів

Двигун внутрішнього згоряння складається з безлічі деталей, і клапани – одна зі складових пристрою двигуна. Вони відповідають за впуск/випуск газів, а також повітряно-паливної суміші. Щоб мотор працював стабільно, потрібне систематичне регулювання клапанів або, висловлюючись інженерною мовою, діагностика і регулювання зазорів клапанів. Маються на увазі теплові зазори, що утворюються в процесі функціонування, і, якщо не провести вчасно діагностику і регулювання, то зазор може зменшитися до неприпустимого показника, і двигун зламається.

Навіть автовласники зі стажем не завжди розуміють, навіщо потрібно і як часто повинне проводитись регулювання клапанів. При регулярних поїздках по пересіченій місцевості або з великими навантаженнями на двигун – кожні 20 тисяч пробігу. Багато хто поєднує цю технічну процедуру з плановим ТО. Для більшості нині експлуатованих в СНД моделей машин середній рекомендований інтервал між такими перевірками становить 25-30 тисяч кілометрів. Вивести якусь абсолютно точну цифру, коли саме вам потрібне регулювання зазорів клапанів, нереально, проте є явні ознаки, що з діагностикою і обслуговуванням машини зволікати вже не можна, так як у подальшому можна потрапити у аварію.

Регулювання клапанів – коли потрібне:

  • Різке збільшення витрат бензинового (дизельного) палива.
  • Зниження потужності, проблеми з запуском двигуна.
  • Зменшення компресії циліндрів.
  • Специфічний звук, схожий на цокання при роботі клапанів.

Ці ознаки наочно свідчать, що вам терміново потрібно обслуговування і, можливо, ремонт із заміною деталей двигуна – в Києві це можна зробити на «Автостейті». Навіть якщо ви виявили всього один з перерахованих симптомів неполадок клапанів – вам все одно слід звернутися в автосервіс на діагностику. Хоча б тому, що ціна регулювання клапанів набагато нижче, ніж вартість ремонту і вже тим більше заміни двигуна.

Уточнимо, що на нашому СТО можливе регулювання клапанів дизельного двигуна – для цього є в наявності все необхідне оснащення. Ми діагностуємо транспортний засіб, його вузли і механізми строго відповідно до рекомендацій автовиробника.

Авторегулювання зазорів

На сучасних автомобілях часто встановлюються двигуни внутрішнього згоряння, укомплектовані гідрокомпенсаторами. Вони регулюють зазори (підтримують оптимальні величини) в режимі реального часу і підтримки їх ідеальної величини. Таким двигунам ручна перевірка і регулювання зазорів не потрібна.

Відгуки про регулювання клапанів

  Підписатися  
Уведомление о