Графік роботи:
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
Наша адреса:
м. Київ
вул. Бориспільська, 40
Ми передзвонимо Вам в робочий час
Послуги автосервісу
RU
UA
Записаться на ремонт

Ремонт гальмівної системи

Ремонт, обслуговування і заміна деталей гальмівної системи автомобіля в Києві

Від того, наскільки ви впевнені в справності гільмівної системи залежить ваша безпека на дорозі:

як у звичному темпі їзди, так і в при екстренному гальмуванні.

Записуйтеся онлайн на ремонт гальмівної системи

Проконсультуємо по телефону


Чому нам довіряють?

  • Працюємо з усіма марками авто
  • Професійне обладнання і ПЗ
  • Вистратні матеріали від перевірених виробників
  • Досвід майтсрів - від 7 років
  • Діагностика та відновлення всіх систем

Ремонт гальмівної системи

Від стану гальмівної системи залежить, чи зможете ви при екстреному гальмуванні уникнути зіткнення. Чи достатнім буде ваш гальмівний шлях?

Щоб розуміти, що потрібно звернути увагу на гальмівну систему, важливо хоча б в загальних рисах знати її принцип роботи.

Гальмівна система складається з основної, допоміжної і стояночної.

Водій, натискаючи педаль гальма, передає зусилля на колісні механізми, які діють на гальмівні диски, притискаючи до них колодки. Таким чином припиняється обертання колодок і автомобіль зупиняється.

Робоча гальмівна система складається з головного гальмівного циліндра, дискових або барабанних механізмів, вакуумного підсилювача, магістралі з гальмівною рідиною і регулятора гальмівної сили.

Сила головного гальмівного циліндра збільшується за допомогою вакуумного підсилювача, і водій може натискати педаль гальма без особливих зусиль.

Регулятор гальмівної сили знижує тиск в приводі механізмів задніх коліс. У момент гальмування сила інерції машини, спільно з силою тертя створюють перекидаючий момент. Тому навіть при легкому гальмуванні задні колеса можуть блокуватися і автомобіль заносить.

Гальмівні механізми є дискові і барабанні. Дискові, в свою чергу – з рухомим і нерухомим супортом. Найбільш поширені – з рухомим супортом, який попереджає нерівномірний знос гальмівних колодок. У механізмі з рухомим супортом відстань від зовнішнього габариту до колісного диска змінюється в залежності від стану колодок. Дискові гальма – ефективніші барабанних. Барабанні часто встановлюють на задні колеса, при цьому знос гальмівних колодок компенсується їх самопідводкою.

Допоміжна система, яка ще називається аварійною, включається в процес гальмування в разі розгерметизації одного з робочих контурів, при витіканні гальмівної рідини. Бачок з гальмівною рідиною розділений на дві незалежні частини. Коли рівень рідини знижується до критичної позначки, в несправному контурі він продовжує зменшуватися, а справний контур залишається з тією ж кількістю рідини. Тому допоміжна система продовжує працювати на гальмування.

Стоянкова гальмівна система. Це як правило, механічний привід на задні колеса. Важіль «ручника» з’єднаний із задніми механізмами, де є елемент, що приводить в дію основні або додаткові гальмівні колодки.

Коли потрібно звертатися до фахівців за ремонтом гальм

Якість гальмування безпосередньо залежить від зносу гальмівних колодок. Тому водії, які турбуються про свою безпеку кожні 30, 50 або 60 тисяч кілометрів пробігу (в залежності від вказівок в інструкції до авто) їх замінюють.

Головні ознаки зносу колодок, це:

  • Відчувається шум і биття в момент натискання педалі.
  • В ході гальмування ви відчуваєте вібрацію.
  • При максимальному рівні зносу протизносні пластини створюють неприємний писк, нагадуючи про необхідність заміни.
  • Про знос колодок свідчить різке або навпаки, слабке гальмування при натисканні на педаль.
  • Педаль може провалюватися, що говорить про мінімальний рівень гальмівної рідини в бачку або її повну відсутність.
  • На колісних дисках з’являється гальмівний пил з металевою стружкою. Це говорить про те, що накладка колодки стерлася і потрібна термінова заміна.

Що стосується контролю стану барабанних гальм — перевірити їх стан можна, тільки після розбірки.

Якщо гальмівний шлях став значно більшим або автомобіль веде вбік при зупинці — це теж покажчик на необхідність перевірки системи.

Ціни на ремонт гальмівної системи

Вартість роботи розраховується окремо в кожному випадку і залежить від:

  • Марки автомобіля і року випуску.
  • Кількості та вартості потрібних запчастин.
  • Технічного стану гальмівної системи.
  • Типу вузла — барабанний або дисковий.

Якщо ви не впевнені, чи потрібна діагностика гальмівної системи, зателефонуйте нам. Інженер поставить кілька питань, які допоможуть йому і вам зорієнтуватися — як за потребою, так і за термінами роботи.

Як ми діагностуємо систему гальмування

Ми оглядаємо машину в оглядовій ямі або на естакаді. Під час ремонту майстри:

  • перевіряють хід педалі гальма;
  • досліджують стан головного циліндра і трубок;
  • візуально оцінюють колеса на наявність масляних плям;
  • контролюють, чи є корозія і пошкодження супортів;
  • оцінюють знос гальмівних дисків, барабанів, колодок;
  • визначають довжину гальмівного шляху і час гальмування;
  • перевіряють стан антиблокувальної системи (АБС).

Перелік роботи, які ми проводимо в Автостейт:

  • заміна гальмівної рідини і прокачування системи;
  • заміна колодок, дисків, барабанів;
  • заміна трубок і гальмівних шлангів;
  • регулювання стоянкового гальма, заміна колодок і тросу;
  • заміна робочого і головного гальмівного циліндра;
  • заміна вакуумного підсилювача;
  • ремонт або повна заміна супорта, його направляючих.

Будь ласка, ставтеся відповідально до гальмівної системи, так як вона забезпечує безпеку на дорозі не тільки вашу, а й інших учасників руху. Якщо потрібна діагностика, телефонуйте, пишіть в месенджери:

Найчастіші питання про ремонт гальмівної системи

⭐ Коли потрібна діагностика гальмівної системи?

Якщо ви помітили, що гальмівний шлях збільшився; педаль гальма не функціонує належним чином - провалюється або заїдає, чи натискання педалі гальма відбувається по кривій траєкторії.

⌚ Як часто треба міняти гальмівні колодки?

В середньому термін служби колодок становить 60 тисяч кілометрів пробігу. Якщо водій не використовує екстремальну їзду і колодки спочатку високої якості.

✅ Чим краще перфоровані диски?

Вони підтримують чистоту поверхні колодки, видаляючи продукти згоряння, руйнують поверхневу плівку, яка утворюється при перегріванні гальм.

❓ Керамічні диски: чому так дорого?

Кераміка швидше охолоджується. Цей матеріал використовують в автоспорті. Це диски високої міцності і швидше ніж чавунні охолоджуються.

Відгуки про ремонт елементів гальмівної системи в Автостейт
  Підписатися  
Уведомление о