Відновлення і заміна фронтальної подушки безпеки пасажира (торпедо),
перевірка працездатності всіх елементів системи безпеки.
Записуйтеся онлайн
на ремонт Airbag пассажира
Проконсультуємо по телефону
Чому нашим майстрам довіряють?
- Відновлюємо подушки безпеки всіх марок
- Комплексне відновлення системи безпеки
- Працюємо без посередників
- Використовуємо оригінальні комплектуючі - піропатрони, подушки
- Спеціальна пропозиція для СТО
Як ми працюємо, як відбувається ремонт подушки торпедо
-
1Знімаємо приборну панель
-
2Обнуляємо помилки, перепрошиваємо блок керування SRS
-
3Заміняємо відпрацьований піропатрон на новий
-
4Упаковуємо нові подушки
-
5Реставруємо поверхню
-
6Перетягуємо торпедо шкірою, еко-шкірою, термовінілом
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Прошивка та ремонт блоку керування AIR BAG (SRS) | 1500 |
Ремонт подушки безпеки AIR BAG водія (кермо) | від 1100 |
Ремонт подушки безпеки AIR BAG пасажира (торпедо) | від 1100 |
Ремонт подушки безпеки AIR BAG сидіння | від 1100 |
Ремонт подушки безпеки AIR BAG даху (бокова шторка) | від 1200 |
Ремонт подушки безпеки AIR BAG колін | від 1100 |
Відновлення піропатрону ременя безпеки | від 1100 |
Діагностика подушок безпеки AIR BAG (SRS) | від 560 |
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Прошивка SRS блоку | 1500 |
Прошивка SRS блоку Tesla Model 3, S до 2018 | від 2500 |
Прошивка SRS блоку Tesla Model S от 2018, Y | від 4500 |
Зняття, встановлення блоку SRS | 900 |
Комп'ютерна діагностика системи AirBag SRS | 400 |
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Фарбування крила переднього | 2520 |
Фарбування крила заднього | 3024 |
Фарбування капоту з одного боку | 3420 |
Фарбування переднього бампера | 3420 |
Фарбування заднього бампера | 3450 |
Фарбування кришки багажника з одного боку | 3420 |
Фарбування даху | 3780 |
Встановлення автомобіля на стапель | 1000 |
Усунення нескладного перекосу | 3000 |
Усунення середнього перекосу | 5000 |
Усунення сильного перекосу | 8000 |
Рихтування однієї деталі | 1000 |
Перетяжка салону авто після ДТП | від 2000 |
Пасажира на передньому сидінні автомобіля захищає три подушки – вмонтована в торпедо, бічна – яка зашита в крісло і подушка даху, так звана «шторка». Залежно від характеру удару розкривається одна або всі одразу. Детальніше – про подушки безпеки торпедо.
Принцип роботи подушок безпеки
При зіткненні інформація з датчиків передається на електронний блок керування системи безпеки. Сигнал обробляється і передається в газогенератор однієї або кількох подушок. За долі секунди піропатрон спрацьовує, наповнюючи аірбег газом.
Надуваючись, подушка розриває тонку накладку і таким чином пом’якшує удар, який спрямований на пасажира або водія. Одночасно блокуються фіксатори ременів безпеки, щоб втримати людину в кріслі.
На різних марках автомобілів технології розкриття аірбегів відрізняються. Це може бути миттєве відкриття або поетапне випорювання спіральних швів (на більш сучасних моделях).
Після спрацювання навіть однієї подушки на приладовій панелі з’являється повідомлення про аварію Crash Data, а система захисту відключається (деякі моделі німецьких авто видають помилку тільки після третього зіткнення).
Що включає ремонт подушки безпеки пасажира?
Крім того, що відновлюється подушка і верхня обшивка торпедо, для активації системи захисту потрібно усунути напис про помилку і перевірити інші елементи пасивної безпеки. Тому ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки включає кілька етапів:
- установку нового піропатрону;
- запаковування нової подушки;
- перевірку датчиків удару (може знадобитися їх заміна);
- перепрошивка SRS – електронного блоку керування системою;
- контроль проводки, яка іноді може оплавитися;
- перетяжка накладки.
Якщо ви тільки заміните подушку й піропатрон, система при зіткненні не спрацює, тому що вона відключена.
Особливості ремонту торпеди і подушки безпеки в ній
Подушка пасажира в різних моделях автомобілів встановлюється по-різному. Це може бути окремий елемент на панелі і при її розкритті псується тільки декоративна накладка. В цьому випадку можна перетягнути тільки верхню частину приладової панелі і відновлення обходиться дешевше.
Інший варіант – блок airbag вбудований в передню панель так, що при розкритті псується вся монолітна обшивка торпедо. І тоді потрібне зняття і перетяжка всього елемента, що більш затратно.
Ми працюємо з замовниками з усієї України – з приватними особами та автосервісами, де немає спеціалізованого обладнання та програмного забезпечення для відновлення системи безпеки. Перешліть нам будь-який блок поштою, який після ремонту відправимо вам назад.
Запитуйте про вартість ремонту торпеди після спрацьовування подушок безпеки або ставте інші питання про відновлення авто за телефонами:
❓ Скільки коштує ремонт торпедо після спрацьовування подушки безпеки?
Вартість роботи залежить від класу автомобіля, від матеріалів, які використовуються для оновлення накладки. Ціна починається від 5600 грн.
✅ Навіщо потрібно повне відновлення системи безпеки? Можна просто замінити подушки?
Не відновлена система безпеки не активна і в критичний момент не спрацює. Також подушка може відкритися мимовільно, травмуючи людину. На високих швидкостях таке відкриття призводить до фатального результату.
❓ У блоці SRS зберігаються дані про дату, час, силу удару і кількість елементів, що спрацювали?
Більшість сучасних блоків управління зберігають ці дані. Але при перепрошивці ця достовірна інформація може видалятися і точно дізнатися можна тільки замовивши експертизу на заводі виробника.
✅ Скільки часу потрібно на відновлення Airbag пасажира?
Заміна подушки безпеки водія, в залежності від марки та моделі авто, займає від 3 робочі дні.
Виталий, подскажите ремонт торпеды после срабатывания подушки цена и сроки? интересует только торпедо, спс.
Виталий добрый день. Делаем полное восстановление подушки безопасности торпедо , ремонт/перетяжку торпедо. Чтобы сказать точную стоимость необходимо знать модель год авто, материал которым хотите восстанавливать торпедо, есть или срезана подушка и т.д. перезвоните нам мы уточним детали и скажем стоимость.