097 745 45 19
095 745 45 19
093 745 45 19
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
ВС: Вихідний
м. Київ, вул. Фанерна 4
[Ленінградська площа]
Записаться на ремонт

Заміна ременя ГРМ

Планова заміна ременя ГРМ (газорозподільного механізму) в Києві

Пропонуємо якісну висококваліфіковану послугу для автолюбителів: заміна ременя ГРМ в Києві всього за 2-3 години (рідко довше). Наполегливо радимо скористатися допомогою професійних автослюсарів, так як механізм ГРМ розташований в важкодоступних місці, в зв’язку з чим виникають великі, часом непереборні труднощі у тих, хто не має досвіду подібних авторемонтних операцій.

Якщо у вашому авто заміна ременя ГРМ ведеться кустарним способом в гаражі або на стоянці, є ризик не впоратися із завданням і пошкодити розташовані поруч з ременем деталі автомобіля. Крім того, автолюбителі витрачають набагато більше часу, ніж ті пару годин, які підуть на весь цикл робіт у висококваліфікованого автослюсаря.

Зазвичай заміна ременя ГРМ потрібна через 60000-120000 кілометрів проїзду – менші показники можуть свідчити про заводський брак, а більш тривалий час таке пристосування, як ремінь, зазвичай не тримається. Найдовше служать залізні ланцюги, а й у них з часом падає міцність, точність настройки, натяг, а, значить, потрібна допомога автосервісу, яку ви отримаєте на СТО «Автостейт».

Причини обриву ланцюга ГРМ

  • порушення роботи інших вузлів;
  • механічні пошкодження;
  • природний знос (у разі несвоєчасної заміни ланцюга);
  • брак (дефект) або неякісні деталі;

Коли потрібно проводити заміну ланцюга ГРМ?

  • за регламентом ТО вашого автомобіля;
  • проблемний запуск як гарячого, так і холодного двигуна;
  • зниження потужних характеристик автомобіля;
  • нестійка робота двигуна, вібрації;
  • видимі пошкодження механізму ГРМ.

Вартість заміни ременя ГРМ, прайс на послуги

ПослугаЦіна від, грн.
Заміна комплекту ГРМ на 8 клапанний двигун
900
Заміна комплекту ГРМ 16 клапанний двигун
1200
Заміна комплекту ГРМ 6-8 циліндрів
2000
Заміна ременя поліклинового
200
Заміна комплекту ГРМ 8 клапанний дизельний двигун
1500
Заміна комплекту ГРМ 16 клапанний дизельний двигун
2000
Заміна помпи без зняття ГРМ
500
Заміна комплекту ланцюга ГРМ 3-4 циліндра
2000
Заміна комплекту ланцюга ГРМ і ланцюги маслонасоса 3-4 циліндра
2500
Заміна комплекту ланцюга ГРМ 3-4 циліндра зі зняттям передньої частини
Заміна ланцюга ГРМ 3-4 циліндра зі зняттям ДВЗ бензин дизель
5000
Заміна комплекту ланцюга ГРМ без зняття ДВЗ 6-8 циліндрів
5000
Заміна комплекту ланцюга ГРМ зі зняттям ДВЗ 6-8 циліндрів
8000

Що отримують наші клієнти

Високий рівень обслуговування

Попередня діагностика і виявлення причини

Оперативний і якісний ремонт у зручний час

Великий досвід в заміні ланцюга ГРМ різної складності

Чому ми?

Фахівці автосервісу “Автостейт” готові виконати як одноразове так і планове сервісне обслуговування і діагностику ременя ГРМ автомобіля. Обов’язково звернуть увагу на ряд параметрів, за якими можна судити про стан ланцюга ГРМ. У разі необхідності, в короткі терміни проводять кваліфіковану заміну ременя ГРМ в Києві. Ця процедура вбереже ваше авто від серйозних проблем з двигуном і заощадить бюджет на масштабний ремонт.

Заміна ГРМ

Пропонуємо якісну висококваліфіковану послугу для автолюбителів: заміна ременя ГРМ в Києві всього за 2-3 години (рідко довше). Наполегливо радимо скористатися допомогою професійних автослюсарів, так як механізм ГРМ розташований в важкодоступних місці, в зв’язку з чим виникають великі, часом непереборні труднощі у тих, хто не має досвіду подібних авторемонтних операцій.

Якщо у вашому авто заміна ременя ГРМ ведеться кустарним способом в гаражі або на стоянці, є ризик не впоратися із завданням і пошкодити розташовані поруч з ременем деталі автомобіля. Крім того, автолюбителі витрачають набагато більше часу, ніж ті пару годин, які підуть на весь цикл робіт у висококваліфікованого автослюсаря.

Зазвичай заміна ременя ГРМ потрібна через 60000-120000 кілометрів проїзду – менші показники можуть свідчити про заводський брак, а більш тривалий час таке пристосування, як ремінь, зазвичай не тримається. Найдовше служать залізні ланцюги, а й у них з часом падає міцність, точність настройки, натяг, а, значить, потрібна допомога автосервісу, яку ви отримаєте на СТО «Автостейт».

Труднощі самостійної заміни ременя:

  • Мало вільного простору там, де знаходиться ремінь.
  • Неможливість виконати роботу власникам широких кистей рук.
  • Необхідність знімати шків коленвала, що вимагає інструментарію, кваліфікації, дотримання технології.
  • Необхідність точного налаштування ГРМ.

На додачу до вищезгаданим нюансам, слід враховувати особливості розташування газорозподільного механізму (ГРМ) у транспортних засобів з гідропідсилювачем керма. Шків гідропідсилювача знаходиться по центру кожуха ГРМ і займає помітну частину і без того обмеженого простору. У модифікаціях без гідропідсилювача заміна трохи простіше, однак і в цьому випадку краще звернутися до автомайстра, щоб заміна ременя ГРМ і натяжного ролика була виконана кваліфіковано. З тим, щоб відмовити вас від самостійних експериментів по демонтажу пасової передачі, розпишемо детально алгоритм і послідовність дій при роботах по заміні роликів і ременів ГРМ.

Заміна ременя ГРМ і роликів – алгоритм:

  • демонтаж верхньої частини кожуха;
  • витяг шківа ГУР з ременем (для моделей з ГУР);
  • ослаблення кріплення генератора;
  • знімання ременя генератора (допоміжних агрегатів);
  • виставлення головних ГРМ-шківів на положення верхньої «мертвої точки»;
  • знімання захисного підкрилки з боку правого переднього колеса;
  • демонтаж шківа коленвала і нижньої половинки кожуха ГРМ;
  • викручування роликів (натяжної, обвідного);
  • демонтаж ременя або ланцюга ГРМ;
  • ослаблення помпової натяжителя;
  • монтаж нових роликів;
  • коригування положення головних шківів ГРМ (в нормальному положенні повинні «дивитися» ризиками один на одного);
  • контроль шківа распредвала (в нормальному положенні повинен «дивитися» рискою в сторону зарубки корпусу);
  • монтаж нового ременя;
  • зробити ременя правильну натяжку (зазвичай – помповим натяжителем);
  • перевірка механізму ГРМ (1-2 повних оберти пасової передачі).

У кожному пункті вишераспісанного алгоритму є свої тонкощі, які відомі кожному кваліфікованому ремонтникові, але не завжди знайомі пересічному автолюбителю. Наприклад, обертати механізм краще, тримаючи за кріплення шківа распредвала. Також під час контролю установки нового ременя потрібно обертати в «правильну» сторону, для чого на ремені є вказівник.

Іншими словами, міняти ремінь ГРМ слід в сервісному центрі, тим більше, що ціна на заміну ременя ГРМ не настільки і висока. Самостійна заміна ременя в разі невдачі призведе до набагато більших витрат, а вже ремонт і настройка ГРМ і зовсім зажадає спецінструментів і спецнавиків, які у звичайного водія-любителя навряд чи є. До того ж доведеться скористатися допомогою автоевакуатора для доставки машини в сервісний центр, що також збільшить накладні витрати, які спочатку були б не такі високі. Уточнити вартість заміни ременя ГРМ для вашого транспорту можна за телефонами і ел / адресою.

avatar
  Підписатися  
Уведомление о