Графік роботи:
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
Наша адреса:
м. Київ, вул. Фанерна 4 [Ленінградська площа]
Ми передзвонимо Вам в робочий час
Послуги автосервісу
RU
UA
Записаться на ремонт

Ремонт дизельного двигуна

Капітальний або плановий ремонт дизельного двигуна автомобіля в Києві

Записатися на СТО

Знижка 5% - при замовленні online


Чому варто вибрати Автостейт

100% гарантія результату

Ремонт будь-якої складності

Прозорі ціни

Швидка консультація

Зручне розташування

Економія часу та коштів

Вартість ремонту дизельного двигуна

ПослугаЦіна від, грн.
Замір компресії дизельного двигуна (1 циліндр) без зняття колектора150
Регулювання клапанів (8 клапанів)
400
Регулювання клапанів (16 клапанів)
600
Заміна прокладки випускного колектора
400
Заміна прокладки впускного колектора
400
Заміна прокладки клапанної кришки (без зняття колектора)
200-400
Заміна турбіни
500
Заміна шківа коленвала
500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, без зняття підрамника)
1500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, зі зняттям підрамника)
2100
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП)
3500
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП, повний привід)
4500
Заміна прокладки клапанної кришки (зі зняттям колектора)
600
Зняття установка піддону
300

Часті питання

⭐ Скільки коштує ремонт автомобіля?

Вартість ремонту залежить від складності ушкоджень і кількості часу, витраченого майстром. Більш точну інформацію ви зможете отримати, скориставшись онлайн калькулятором вартості ремонту авто чи зв'язавшись з менеджером

❓ Машина не заводиться, що робити?

Телефонуйте за номерами нашого СТО, менеджери підкажуть як вчинити в цій ситуації. Звичайно ж, потрібна діагностика і подальший ремонт авто

✅ Як часто необхідно міняти масло?

Щоб двигун справно працював, робіть заміну масла раз в 6-8 тисяч км, або один раз на півроку

⌚ Де очікувати авто?

У нас є комфортна зона очікування

Ремонт дизельних двигунів

Дизельний двигун має ряд незаперечних переваг: підвищена потужність, швидкий розгін авто, менша витрата палива, знижена пожежна небезпека. Саме тому дизель встановлюють на вантажівки, спецтехніку, великовантажні авто, де мають бути найвищі навантаження. Однак останнім часом двигун набирає популярності у виробників легкових автомобілів.

Автовласникам варто знати: обслуговування дизеля дорожче, ніж обслуговування звичайного бензинового двигуна. Більш того, за профілактику та ремонт дизельних двигунів беруться тільки спеціально навчені автомайстри, і тільки при наявності спецобладнання. Зі свого боку автомобілісти, які бажають уникнути зайвих витрат на ремонт, повинні звертатися в автосервіс при перших же симптомах неполадок.

Коли потрібна діагностика і ремонт:

  • Сторонні звуки, стукіт.
  • Двигун глухне, якщо збільшити швидкість.
  • Під час їзди раптово падає потужність мотора.
  • Дизель важко запускається.
  • З труби валить білий або чорний дим.

Якщо не звернутися в сервіс, незабаром може знадобитися капітальний ремонт дизельного двигуна, що коштує досить дорого. Тому краще не допускати таких умов поїздок, при яких може вийти з ладу дизельний двигун.

Причини поломок дизельного авто:

  • Тривала робота з високими оборотами.
  • Неякісні ПММ, засмічення ПММ.
  • Засмічення паливної системи.
  • Експлуатаційний знос механізмів.
  • Використання невідповідної охолоджуючої рідини.
  • Використання палива не по сезону.

Останній момент є надзвичайно важливим, адже якщо взимку заправитися «літнім» паливом, то двигун не заведеться. Це стосується і інших рідинних субстанцій всередині машини – якщо для охолодження задіюється звичайна вода або не пристосованих для цього рідину, то мотор також може зламатися.

За іншим поломок варто зауважити, що причиною чорного диму найчастіше стає поломка розпилювачів форсунок. Якщо не звернути увагу на чорний дим і не поміняти форсунки, то незабаром зламається турбіна двигуна. Тому потрібен постійний контроль технічного стану і своєчасне звернення на СТО, де буде проведена комп’ютерна діагностика двигуна.

Ремонт дизеля – алгоритм:

  • Детальне дослідження пошкодженого механізму.
  • Визначення необхідності заміни деталей.
  • Оцінка обсягу та тривалості робіт.
  • Закупівля і заміна зношених деталей.

Найбільш часто заміни вимагають розпилювачі форсунок, плунжерні пари, самі форсунки, фільтри. Як правило, комп’ютерна діагностика виявляє проблеми в пов’язаних з роботою двигуна системах, на підставі чого майстер видає рекомендації по найближчому ремонту. Рекомендується прислухатися до порад, щоб уникнути зайвих витрат в перспективі.

Де відремонтувати дизель?

Через складності і особливості вимог ремонт дизеля можна довіряти тільки спеціалізованим СТО – таким, як «Автостейт». Наші фахівці мають досвід усунення будь-яких неполадок в двигуні і дизельній паливній апаратурі, тому приїжджайте в наш автосервіс.

Відгуки про ремонт дизельного двигуна

  Підписатися  
Уведомление о