Графік роботи:
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
Наша адреса:
м. Київ, вул. Фанерна 4 [Ленінградська площа]
Ми передзвонимо Вам в робочий час
Послуги автосервісу
Записаться на ремонт

Ремонт дизельного двигуна

Капітальний або плановий ремонт дизельного двигуна автомобіля в Києві

Записатися на СТО

Знижка 5% - при замовленні online


Чому варто вибрати Автостейт

100% гарантія результату

Ремонт будь-якої складності

Прозорі ціни

Швидка консультація

Зручне розташування

Економія часу та коштів

Вартість ремонту дизельного двигуна

ПослугаЦіна від, грн.
Замір компресії дизельного двигуна (1 циліндр) без зняття колектора150
Регулювання клапанів (8 клапанів)
400
Регулювання клапанів (16 клапанів)
600
Заміна прокладки випускного колектора
400
Заміна прокладки впускного колектора
400
Заміна прокладки клапанної кришки (без зняття колектора)
200-400
Заміна турбіни
500
Заміна шківа коленвала
500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, без зняття підрамника)
1500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, зі зняттям підрамника)
2100
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП)
3500
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП, повний привід)
4500
Заміна прокладки клапанної кришки (зі зняттям колектора)
600
Зняття установка піддону
300

Часті питання

⭐ Скільки коштує ремонт автомобіля?

Вартість ремонту залежить від складності ушкоджень і кількості часу, витраченого майстром. Більш точну інформацію ви зможете отримати, скориставшись онлайн калькулятором вартості ремонту авто чи зв'язавшись з менеджером

❓ Машина не заводиться, що робити?

Телефонуйте за номерами нашого СТО, менеджери підкажуть як вчинити в цій ситуації. Звичайно ж, потрібна діагностика і подальший ремонт авто

✅ Як часто необхідно міняти масло?

Щоб двигун справно працював, робіть заміну масла раз в 6-8 тисяч км, або один раз на півроку

⌚ Де очікувати авто?

У нас є комфортна зона очікування

Ремонт дизельних двигунів

Дизельний двигун має ряд незаперечних переваг: підвищена потужність, швидкий розгін авто, менша витрата палива, знижена пожежна небезпека. Саме тому дизель встановлюють на вантажівки, спецтехніку, де мають бути найвищі навантаження. Останнім часом виробники легкових авто теж стали випускати більше моделей з дизельним двигуном.

Автовласникам варто знати: обслуговування дизеля дорожче, ніж бензинового двигуна. Більш того, за профілактику та ремонт беруться не всі майстри, і тільки при наявності спецобладнання. Щоб уникнути зайвих витрат на ремонт, рекомендуємо власникам дизельних авто звертатися в сервіс при перших же симптомах неполадок.

Коли необхідна діагностика і ремонт дизельного двигуна:

  • Сторонні звуки, стукіт.
  • Двигун глухне, якщо збільшити швидкість.
  • Під час їзди раптово падає потужність мотора.
  • Дизель важко запускається.
  • З труби виходить білий або чорний дим.

Якщо не звернутися в сервіс і продовжувати їздити хоча б з однією з перерахованих ознак, незабаром може знадобитися капітальний ремонт дизельного двигуна. А це набагато дорожче превентивних заходів.

Які бувають причини поломок дизельного авто?

  • Надмірне використання високих оборотах.
  • Неякісні ПММ.
  • Засмічення паливної системи.
  • Експлуатаційний знос механізмів.
  • Використання невідповідної охолоджуючої рідини.
  • Використання палива не по сезону.

Останній момент є надзвичайно важливим, адже якщо взимку заправитися «літнім» паливом, то двигун не заведеться. Це стосується й інших рідин машини – якщо для охолодження задіюється звичайна вода або не пристосована для цього рідина, мотор також вийде з ладу.

Причиною чорного диму найчастіше стає поломка розпилювачів форсунок. Якщо не звертати на це увагу і не поміняти форсунки, то незабаром зламається турбіна двигуна. Тому постійний контроль технічного стану і своєчасне звернення на СТО забезпечать справність автомобіля.

Ми пропонуємо своїм постійним клієнтам періодично проводити комп’ютерну діагностику двигуна теж з метою визначення несправностей на ранніх стадіях. Це зменшить ваші фінансові вкладення та збереже нерви, виключивши непередбачені ситуації з двигуном в дорозі.

Ремонт дизеля – наш алгоритм:

  • Детальне дослідження пошкодженого механізму.
  • Визначення необхідності заміни деталей.
  • Оцінка обсягу та тривалості робіт.
  • Закупівля і заміна зношених деталей.

Найчастіше до нас звертаються, щоб замінити розпилювачі форсунок, плунжерні пари, самі форсунки та фільтри. Як правило, комп’ютерна діагностика виявляє проблеми, в системах, тісно зв’язаних з роботою двигуна. На підставі такої перевірки ви отримуєте рекомендації по найближчому ремонту.

Де відремонтувати дизель?

Ремонт дизеля довіряйте спеціалізованим СТО. Якщо вашому автомобілю потрібен професійний огляд і  розташування нашого Центру кузовного ремонту вам зручне (г. Киев, ул. Фанерна 4) – приїжджайте в «Автостейт».

Відео проїзду з боку ЖК Комфорт Таун, Бориспільської траси і Ленігнрадской площі дивіться на сторінці.

Наші фахівці мають досвід усунення будь-яких неполадок в двигуні та дизельній паливній апаратурі, тому запрошуємо на обслуговування інженерами з 10-річним досвідом ремонтів.

Відгуки про ремонт дизельного двигуна

  Підписатися  
Уведомление о
Кибар

Нужно заменить газо-розпридительный механизм
Форд мондео 2002год дизель

СТО Автостейт Киев

Добрый день, перезвоните пожалуйста по одному из номеров телефонов, ссылка на контакты – https://autostate.com.ua/contact.html для уточнения деталей и согласования даты и времени ремонта