097 745 45 19
095 745 45 19
093 745 45 19
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
ВС: Вихідний
м. Київ, вул. Фанерна 4
[Ленінградська площа]
Заказать обратный звонок

Ремонт дизельного двигуна

Капітальний або плановий ремонт дизельного двигуна автомобіля в Києві

Ремонт дизельных двигунiв в Киеве

Будь-який механізм після деякого часу експлуатації вимагає особливої ​​уваги. Двигун вашого автомобіля не виняток, він може піднести неприємний сюрприз в невідповідний момент. Несправність дизельного мотора може виникнути у будь-якого автомобіля, а причин поломки досить багато.

Кращий варіант уникнути поломок – регулярно проводити своєчасний огляд, а також технічне обслуговування машини. Наприклад моторне масло радимо міняти частіше ніж пропонує завод виробник, особливо для міст де багато “пробок”. Але все ж, що робити якщо мотор почав працювати з перебоями або взагалі не заводиться?

Ми виконаємо роботи по обслуговуванню і ремонту дизельного двигуна за мінімальний час. Майстри СТО “Автостейт” здатні виконати послугу капітального ремонту дизельного двигуна. Ви можете довіряти нашим фахівцям, оскільки вони мають величезний досвід роботи з дизельними моторами різних моделей.

Технічне обслуговування та дрібний ремонт дизельних двигунів.

Виконуємо стандартне ТО, дрібні ремонти дизельного мотора і “навісного” обладнання, сканування на наявність помилок або розшифровка їх якщо на панелі приладів відображається помилка “Check Engine”. Ціни на ремонт і запчастини узгоджуємо заздалегідь.

Капітальний ремонт дизельного двигуна

Більш складний вид ремонту, передбачає зняття двигуна з машини для часткової або повної його розбирання. Наші фахівці візуально оглядають стан вузлів і агрегатів, роблять виміри і складають акт дефектації. Після цього ми узгоджуємо терміни і вартість ремонту і приступаємо до роботи. На виконаний ремонт ми даємо гарантію.

Коли необхідний ремонт дизельного двигуна?

  1. Вереск з підвищенням тембру при збільшенні оборотів.
  2. Стук в області заведеного мотора, може супроводжуватися миготінням датчика рівня масла.
  3. Запах підгоріле масла.
  4. Чорний дим з вихлопної системи
  5. Нерівна робота двигуна (можливі скачки обертів)
  6. Течі будь-яких видів в підкапотному просторі або в нижній частині двигуна.
  7. Наростаючий «тракторний» шум роботи двигуна, проблема може бути пов’язана з ТНВД.

Вартість ремонту дизельного двигуна, прайс на послуги

ПослугаЦіна від, грн.
Замір компресії дизельного двигуна (1 циліндр) без зняття колектора150
Регулювання клапанів (8 клапанів)
400
Регулювання клапанів (16 клапанів)
600
Заміна прокладки випускного колектора
400
Заміна прокладки впускного колектора
400
Заміна прокладки клапанної кришки (без зняття колектора)
200-400
Заміна турбіни
500
Заміна шківа коленвала
500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, без зняття підрамника)
1500
Заміна заднього сальника коленвала (МКПП, зі зняттям підрамника)
2100
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП)
3500
Заміна заднього сальника коленвала (АКПП, повний привід)
4500
Заміна прокладки клапанної кришки (зі зняттям колектора)
600
Зняття установка піддону
300

Ремонт дизельних двигунів

Дизельний двигун має ряд незаперечних переваг: підвищена потужність, швидкий розгін авто, менша витрата палива, знижена пожежна небезпека. Саме тому дизель встановлюють на вантажівки, спецтехніку, великовантажні авто, де мають бути найвищі навантаження. Однак останнім часом двигун набирає популярності у виробників легкових автомобілів.

Автовласникам варто знати: обслуговування дизеля дорожче, ніж обслуговування звичайного бензинового двигуна. Більш того, за профілактику та ремонт дизельних двигунів беруться тільки спеціально навчені автомайстра, і тільки при наявності спецобладнання. Зі свого боку автомобілісти, які бажають уникнути зайвих витрат на ремонт, повинні звертатися в автосервіс при перших же симптомах неполадок.

Коли потрібно діагностика і ремонт:

  • Сторонні звуки, стукіт.
  • Двигун глухне, якщо збільшити швидкість.
  • Під час їзди раптово падає потужність мотора.
  • Дизель важко запускається.
  • З труби валить білий або чорний дим.

Якщо не звернутися в сервіс, незабаром може знадобитися капітальний ремонт дизельного двигуна, що стоїть досить дорого. Тому краще не допускати таких умов поїздок, при яких може вийти з ладу дизельний двигун.

Причини поломок дизельного авто:

  • Тривала робота з високими оборотами.
  • Неякісні ПММ, засмічення ПММ.
  • Засмічення паливної системи.
  • Експлуатаційний знос механізмів.
  • Використання невідповідної охолоджуючої рідини.
  • Використання палива не по сезону.

Останній момент є надзвичайно важливим, адже якщо взимку заправитися «літнім» паливом, то двигун не заведеться. Це стосується і інших рідинних субстанцій всередині машини – якщо для охолодження задіюється звичайна вода або не пристосованих для цього рідину, то мотор також може зламатися.

За іншим поломок варто зауважити, що причиною чорного диму найчастіше стає поломка розпилювачів форсунок. Якщо не звернути увагу на чорний дим і не поміняти форсунки, то незабаром зламається турбіна двигуна. Тому потрібен постійний контроль технічного стану і своєчасне звернення на СТО, де буде проведена комп’ютерна діагностика двигуна.

Ремонт дизеля – алгоритм:

  • Детальне дослідження пошкодженого механізму.
  • Визначення необхідності заміни деталей.
  • Оцінка обсягу та тривалості робіт.
  • Закупівля і заміна зношених деталей.

Найбільш часто заміни вимагають розпилювачі форсунок, плунжерні пари, самі форсунки, фільтри. Як правило, комп’ютерна діагностика виявляє проблеми в пов’язаних з роботою двигуна системах, на підставі чого майстер видає рекомендації по найближчому ремонту. Настійно рекомендується прислухатися до порад, щоб уникнути зайвих витрат в перспективі.

Де відремонтувати дизель?

Через складності і особливих вимог ремонт дизеля можна довіряти тільки спеціалізованим СТО – таким, як «Автостейт». Наші фахівці мають досвід усунення будь-яких неполадок в двигуні і дизельної паливної апаратури, тому приїжджайте в наш автосервіс.

avatar
  Subscribe  
Notify of