Графік роботи:
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
Наша адреса:
м. Київ
вул. Бориспільська, 40
Ми передзвонимо Вам в робочий час
Послуги автосервісу
RU
UA
Записаться на ремонт

Ремонт ГПК, ЕПК автомобіля

Діагностика, обслуговування, заміна рейки з гідропідсилювачем, електропідсилювачем керма

Записуйтеся онлайн на діагностику

Проконсультуємо по телефону


Чому нам довіряють?

  • Обслуговуємо всі марки авто
  • Обладнання: Trommelberg, Sata, Devilbiss, Robinair
  • Матеріали: Solid, Standox, Mobihel, APP
  • Гарантія на роботи
  • Оплата карткою, готівкою, безготівковий розрахунок
Ціна на заміну елементів рульової рейки
Ремонт рульової рейкиЦіна від, грн.
Зняття установка рульової рейки
від 1500
Заміна рульової тяги
350
Заміна рульового наконечника
200
Заміна пильника кермової рейки500
Заміна насоса ГУРвід 800
* Ціни орієнтовні, можуть змінюватися в залежності від марки і стану автомобіля, рівня складності робіт, витратних матеріалів та комплектуючих.

Гідропідсилювач чи електропідсилювач у вашому авто — не важливо, обидва ці вузли вимагають уваги, так як впливають на маневреність автомобіля та відповідно, на безпеку поїздок.

Несправність будь-якого підсилювача негативно позначається на стані рульової рейки (прискорюючи її зношуваність), на стані покришок, а також на впевненості водія на дорозі. Тому, вчасно діагностуючи систему, ви продовжуєте термін експлуатації не одній системі і елементу автомобіля.

Ремонт ГПК

Гідропідсилювач керма складається з елементів:

Насос. Створює потрібний тиск і забезпечує проходження робочої рідини по системі.

Гідророзподільник направляє рідину в певні ділянки гідросистеми і повертає її. Буває роторний і осьовий.

Гідроциліндр. Може перебувати або в рульовому механізмі, або між кузовом і гідроприводом. Гідроциліндр перетворює тиск в зусилля, яке впливає на шток і поршень. Таким чином колеса обертаються.

Компенсаційний бачок. У ньому знаходиться масло, яке не тільки є мастилом, а й передає робоче зусилля від гідронасоса на гідроциліндр.

Шланги високого тиску поєднують гідроциліндр, розподільник і насос.

Шланги низького тиску поєднують масляний бачок, гідронасос і розподільник.

Причини несправності насоса ГПК

Найчастіше виникають проблеми з насосом ГПК. Ось головні причини, які призводять до виходу з ладу:

  • несвоєчасно замінюєте рідини;
  • використовуєте масло низької якості;
  • агресивна їзда по бездоріжжю;
  • в системі з’явилися сторонні механічні вкраплення;
  • перегріваєте насос, утримуючи кермо в крайньому положенні більше 5 секунд.

Визначити, що проблеми саме з насосом, можна по його шумній роботі, слабкому натягу приводного ременя, підтіканню сальників, пошкодженому корпусу.

Вашій автівці терміново потрібен ремонт ГПК, якщо:

  • Рух керма тугий.
  • Є сильний люфт – ослаблення ходу керма.
  • Відчувається биття в рульовому колесі.
  • Є шум при поворотах керма.
  • Помітили підтікання рідини з насосу ГПК.

Інші ознаки, які вказують на несправність одного з елементів ГПК:

  • При проходженні нерівностей на дорозі кермо, а потім і водій отримує удар і поштовх.
  • При повороті рульового колеса в середнє положення потрібно докладати додаткове зусилля.
  • При різкому і швидкому повороті керма потрібно докласти велике зусилля.

Також, якщо відповідна реакція керма змінюється, стає нечіткою це може говорити про потрапляння повітря в гідропідсилювач, несправність приводу, підтікання рідини та ін.

Як уникнути несправностей ГПК: рекомендації по догляду

На природний знос ви вплинути не можете, але відкласти капітальний ремонт гідропідсилювача реально, якщо будете дотримуватися певних правил.

По-перше, контролювати рівень масла, вчасно міняти його, а при появі витоку — максимально швидко усувати проблему.

По-друге, звертати увагу на манеру їзди — не бажано утримувати прокручене до упору кермо (перегрівається робоча рідина).

По-третє, в морозний день добре прогрівати двигун, так як система дуже чутлива до перепадів температур.

Також важливо 1-2 рази на рік міняти масляні фільтри і використовувати високоякісні рідини. Ну і бажано контролювати натяг ременя приводу.

Ремонт ЕПК

ЕПК – електропідсилювач керма. Працює завдяки мотору, датчику крутного моменту і електронному блоку керування. При повороті керма спрацьовує датчик руху. Він фіксує інформацію про обертання торсіонного валу. Блок обробляє інформацію про кількість обертів двигуна в цей момент і про швидкість руху авто.

Згідно з цими даними запускається електродвигун, що дозволяє на невеликій швидкості зробити його потужність максимальною, а на високій, навпаки, знизити показники. Це гарантує легкість керування машиною.

Перевага ЕПК перед ГПК — надійність і точність роботи, економія палива, не потрібне регулярне ТО, безшумна робота і простота обслуговування. Також система забезпечує реалізацію сучасних функцій, таких як:

  • утримання смуги руху;
  • автоматична парковка;
  • зміна смуги руху;
  • можливість створювати автомобілі з автопілотами.

Основним мінусом ЕПК є те, що окремі його вузли практично не замінюються — при несправності потрібна повна заміна системи.

Ознаки несправності ЕПК:

  • кермо потрібно обертати з зусиллям або воно не обертається зовсім;
  • при обертанні рульового колеса виникає скрегіт, хрускіт, стук або інші звуки;
  • з-під передньої осі чується стукіт.

Механічні несправності ЕПК пов’язані найчастіше з попаданням пилу і вологи в розірвані пильовиків рульової тяги. Друга найбільш часта проблема – недостатня кількість масла, в результаті чого відбувається «закушування» рейки або заклинювання в одному положенні.

Що стосується проблем з електричною частиною ЕПК — вони виникають через розгерметизацію блоку управління, виходу з ладу датчика крутного моменту, ударного навантаження при русі по поганому покриттю.

Ремонт ЕПК на відміну від ГПК, вимагає багато специфічних знань, професійного обладнання та програмного забезпечення. Тому, якщо виникають підозри, що підсилювач вашого автомобіля несправний — запрошуємо до майстра.

Вартість ремонту ГПК, ЕПК

Ціна робіт залежить від стану системи підсилювача керма і вартості запчастин, які потрібно замінити.

Ви можете дізнатися попередню вартість по телефону, описавши або відправивши фото «проблемної» системи нам в месенджер. Точно сказати ціну ремонту зможе тільки інженер, який зробить дефектовку ГПК або ЕПК у нас в Автостейт.

Запишіться на зручний час, щоб вчасно діагностувати і з мінімальними вкладеннями відновити підсилювач керма:

Найчастіші питання про ремонт

⭐ Скільки коштує ремонт рульової рейки з гідропідсилювачем?

Вартість ремонту залежить від складності ушкоджень: потрібна повна заміна елементів або можливе відновлення мінімальними вкладеннями. Заміна одного елемента - від 150 грн. Точну інформацію ви зможете отримати, зв'язавшись з менеджером або завітавши до нас на СТО на візуальний огляд.

❓ Скільки часу займає ремонт рульової рейки з електропідсилювачем?

Залежить від марки автомобіля, стану вузла і можливості замінити елементи. Від 1 дня, при наявності запчастин.

✅ Що таке прокачування гідропідсилювача?

Заміна рідини і прокачування виконується згідно з алгоритмом:
Повне підняття автомобіля, злив рідини, заливка нової гідравлічної рідини і запуск двигуна для рівномірного розподілу по трубопроводах.

⭐ Ознаки проблем з рульовою рейкою?

- збільшення люфту керма
- підтікання гідравлічної рідини з рейки
- галаслива робота насоса ГУР
- тугий кермо при повороті в одну сторону, коли в інший бік поворот легкий
- туге обертання керма при запуску двигуна, а після прогріву обертання полегшується

Відгуки про ремонт елементів рульової рейки в Автостейт
  Підписатися  
Уведомление о