097 745 45 19
095 745 45 19
093 745 45 19
ПН-ПТ: 9:00 — 19:00
СБ: 9:00 — 16:00
ВС: Вихідний
м. Київ, вул. Фанерна 4
[Ленінградська площа]
Заказать обратный звонок

Ремонт ГПК ЕПК в Києві

Діагностика, обслуговування та заміна рейки гур (гідропідсилювача і електропідсилювача керма) автомобіля на СТО в Києві

Що таке ремонт ГПК, ЕПК?

Як гідропідсилювач, так і електропідсилювач створені для того, щоб полегшувати водієві маневрування на парковці і наповнювати рульове управління приємним зусиллям на високих швидкостях. Якщо навіть насос підсилювача відмовляє, то рух продовжувати можна спокійно: просто кермо виявиться важким.

Чому ГПК, ЕПК відмовляє? Найчастіше, причина полягає в обриві приводного ременя насоса. Також радять проводити іноді огляд рівня рідини.

Цікаво, що ГПК, ЕПК в ремонті принесе більше головного болю, ніж ЕУР, хоча і з останнім нітрохи не рідше відбуваються проблеми. Основні несправності в роботі ЕУРа полягають в запобіжнику, що перегорів. Не рідко електричний підсилювач керма відмовляє і через перегорання самого мотора (винна найчастіше потрапила волога).

Виконуємо ремонт або заміну підсилювача керма Вашого авто при наступних несправностях:

  • подряпини і задираки на редукційний клапані, лопатках ротора – падає тиск, кермо стає тугим;
  • знос підшипників, люфтит вал, насос «виє» і «гуде» кермо може «закушувати»;
  • знос сальників \ патрубків – рівень рідини знижується;
  • тріщина корпусу насоса;
  • ослаблене натяг приводного ременя;
  • вихід з ладу контролер швидкості;
  • падіння напруга в електромережі;
  • вихід з ладу керуючого модуля.

Етапи робіт:

  • виконуємо виконуємо діагностику Вашего авто;
  • оглядаємо при необхідності ремонтуємо – рульову рейку, кермові тяги, підвіску;
  • оцінюємо пошкодження підсилювача, перевіряємо його на стенді, якщо ремонт можливий виконуємо його;
  • якщо насос неможливо відновити виконуємо його заміну на новий;
  • перевіряємо герметичність системи, тестуємо роботу автомобіля;
  • здаємо Вам робочий автомобіль.

Що отримують наші клієнти

Високий рівень обслуговування

Попередня діагностика і виявлення причини

Оперативний і якісний ремонт у зручний час

Великий досвід роботи з ГПК, ЕПК

Чому ми?

Фахівці автосервісу “Автостейт” готові виконати як одноразове так і планове сервісне обслуговування рульового підсилювача автомобіля. Обов’язково звернуть увагу на ряд параметрів, за якими можна судити про стан ГПК, ЕПК. У разі необхідності, в короткі терміни проводять кваліфікований ремонт рульового підсилювача ГПК, ЕПК в Києві.

Ремонт ГПК \ ЕПК

СТО «Автостейт» пропонує високоякісний ремонт рульового управління, в тому числі з системами ЕУР або ГУР. Рульове управління з гідропідсилювачем надзвичайно зручно, воно підвищує керованість машини і комфорт водіння. Однак там безліч елементів, схильних до поломок по самим різними причинами, саме тому затребуваність лагодження рульової системи з підсилювачем так велика.

Як і в інших випадках, спочатку проводять діагностику, виявляють поломку, а після роблять ремонт РУ з підсилювачем. За роки роботи з такою автотехнікою наші майстри виявили найбільші уразливості системи і найчастіші поломки. Отже, який же ремонт гідропідсилювачів доводиться робити найчастіше.

Поширені поломки рульового управління автомобіля:

  • Насос ГУР – знос сальників і підшипників, клапана, статора, роторних лопатей.
  • Електродвигун підсилювача – потрапляння вологи, конденсату, коротке замикання.
  • на КПП, втулки, сальники – малий ресурс роботи, необхідність систематичної заміни.
  • Підшипники, клапани, хрестовини – високонавантажені конструкції, стабілізуючі роботу валів управління.
  • Редуктор і рейка – поломки при несвоєчасній заміні хрестовин і клапанів.

Це, уточнимо, що найчастіше зустрічаються види поломок, але наші майстри здатні впоратися з будь-яким ремонтом. У нашому автосервісі в наявності все необхідне, щоб зробити ремонт Електрогідропідсилювач керма, а також його гідроаналога. Також у нас роблять ремонт керма і рульової колонки, відновлюють кермові тяги, змінюють ремкомплекти, підбирають запчастини для вже знятих з виробництва модифікацій.

Своєчасне якісне ТО рульової системи автомобіля і ремонт дрібних поломок у міру їх виникнення – запорука довговічності системи, комфортної та безпечної їзди. На ремонт рульового керування ціна доступна, тому запрошуємо автомобілістів на наше СТО на комплексну діагностику всіх рульових механізмів.

Від чого залежать ціни на ТО, заміну або ремонт ГУР

Як завжди, розцінки залежать від рівня зношеності системи, необхідності заміни деталей, а також того, чи потрібен ремонт рульового керування або потрібна заміна гідропідсилювача керма. Також враховується вартість масла, рідини ГУР і інших витратних елементів, міняних, як правило, при кожному ТО (опорні втулки, тефлонові кільця, ущільнювачі та інше).

Відзначимо, що такі роботи практично нереально виконати в домашніх умовах або гаражі зважаючи специфічності задействуемих оснащення. Тому вибір автосервісу, оснащеного потрібною технікою і має в штаті автомайстрів відповідної кваліфікації – єдиний правильний вихід для власників сучасних авто з гідропідсилювачем.

  Subscribe  
Notify of