Як показує досвід роботи майстрів сервіс центрів, чим простіша конструкція двигуна, тим він надійніший. Середні по робочому об’єму, без турбонаддуву та вприскування палива, як правило, вважаються застарілими. І хоча продуктивність таких двигунів нижча, саме вони менше зношуються в умовах поїздок по місту.

Мотори сімейства К7М

Це один з найбільш ресурсних і одночасно невимогливих моторів. Його ставлять на Renault Logan і Sandero. Робочий об’єм в 1,6 л, 8-клапанна конструкція і потужність 82-90 к.с. Забезпечують можливість роботи без капремонту до 400-500 тисяч км.

Блок циліндрів в моторі чавунний, поршнева група не вимагає великої кількості масла. Стійкий до невеликого перегріву. Якщо водій дбайливо ставиться до авто, використовуючи якісні витратні матеріали, своєчасно встановлює комплектуючі, такі як ремінь ГРМ з роликами і насос охолоджуючої рідини, а також своєчасно регулює клапани – мотор дарує надійність та тривалу роботу. Перевагою двигуна також є те, що запчастини до нього не дорогі.

К4М

Фото Мотор К4М

K4M – це сучасна, потужна, 16-клапанна версія К7М. Монолітний чавунний блок з алюмінієвою головкою. Його встановлюють на різні моделі Renault – Logan, Sandero, в тому числі Stepway-версії, Megane, Lodgy, Clio, Scenic. Потужність різних моделей від 90 до 135 к.с. В моторі передбачені гідрокомпенсатори, завдяки яким не потрібно регулювати теплові зазори клапанів. Є фазорегулятор на впуск. Він збільшує віддачу мотора та дозволяє мінімізувати витрату палива.

Тривалість безпроблемного пробігу – теж до 400-500 тисяч км, але двигун не дуже добре ставиться до 92-ої марки бензину. Завдяки більш високій технологічності, двигун в порівнянні з 8-клапанним, менше шумить і вібрує, але все ж еластичності і тяги на високих швидкостях не достатньо.

Двигун потребує мінімального обслуговування завдяки гідрокомпенсатору в приводі клапанів. Його надійність практично не поступається 8-клапанній версії, яка набагато слабша. Але потрібно пам’ятати про заміну ременя ГРМ, а також про механізм фазорегулятора, який може пройти не більше 100 тис. км.

Z18XER

Фото мотор Z18XER

Двигун Z18XER встановлюють на Opel Astra, Opel Zafira, Insignia, Vectra, Chevrolet Cruze, Orlando. Це один з надійних і простих моторів об’ємом 1,8 л. Монолітний чавунний блок з алюмінієвою головкою.

Потужність, яку видає двигун – 140 к.с. без гідрокомпенсаторів. До ремонту мотор спокійно проїжджає 300-400 тисяч км. Плюсом також є те, що запчастини до нього порівняно дешеві.

На більш легких Astra і Cruze двигун менше «напружується» і їздить довше, ніж на більш важких Insignia, Zafira та Orlando.

На моторі Z18XER застосовується відмінний ремінь ГРМ, який треба замінювати раз на 150 тисяч км. Система EGR не застосовується. Зате встановлена ​​система зміни фаз газорозподілу на обох валах. Термостат на Z18XER не супернадійна річ і часто вимагає заміни до пробігу в 80 тис. км.

Раз в 100 тисяч також треба регулювати клапани, тому що гідрокомпенсаторів на Z18XER немає. Модуль запалювання на Z18XER, як і термостат, кожні 70-90 тис. км теж потребує заміни.

У Південній Кореї цей же двигун виготовляють під назвою F18D4, для Chevrolet Cruze, Opel Mokka та інших автомобілів.

TU5JP4

Фото Мотор TU5JP4

Це один із самих надійних моторів французького виробника. Його також називають NFU. Двигун встановлюються на Peugeot – 206, 307, Partner, Citroen – С4, С3, Berlingo, Xsara. Проблем в роботі механіки практично немає, але зустрічаються складності з електрикою. Встановлено ремінний привід ГРМ, є гідрокомпенсатори, являє собою чавунний блок.

Зараз цей двигун встановлюють під індексом EC5 на Citroen C4 Sedan, Peugeot 301, Peugeot 408 і Citroen C-Elysee. Відрізняється цей варіант движка наявністю системи VTi. При обсязі 1,6 літра двигун видає від 90 до 115 к.с.

Як і всі мотори групи Peugeot Société Anonyme, TU5 і EC5 вимагають для роботи високу якість палива і своєчасну заміну ременя ГРМ, інакше – проблеми з клапанами і двигун можна буде списати як металобрухт. Якщо дотримуватися цих умов експлуатації, мотор відмінно піддається ремонту. Але його мінусом є підбір запчастин, так як в каталогах не зовсім зрозуміло з індексами та номерами. Крім того, на моторах, які виробляються в Китаї і Ірані, номери взагалі не вказуються.

Заявлений ресурс мотора – 240 тисяч км. Насправді, якщо регулярно замінювати масло (кожні 10-15 тисяч км, а не як рекомендує PSA раз в 20 тис.), двигун відмінно їздить до 400 тисяч км без капремонту.

Hyundai / Kia G4FC

blank

Корейська мотор G4FC, випускається з об’ємом 1,6 літра з 2010 року. Його продовжують встановлювати на Hyundai Creta, Solaris і Kia Rio. Це 16-клапанна “четвірка” з двома розподільними валами. Мотор економічний, впорскування регулюється ЕБУ.

Виробник оснастив мотор ланцюгом ГРМ. Він не потребує дуже ретельного догляду. Вказується, що ланцюг не має обмежень в експлуатації. Насправді практика показує, що ланцюгходить” приблизно 150 000 км. Але протягом цього часу потрібно регулювати клапани. Поршнева в разі використання якісного масла прослужить до 300 тисяч км. У разі заливки неякісного палива може передчасно вийти з ладу каталітичний нейтралізатор.