Якщо встановити акумулятор більший, ніж «рідний» – зміни в роботі електросистем автомобіля не з’являться.

Навантаження на генератор, який працює в парі з батареєю не буде. Але збільшиться час, необхідний для повної зарядки. Цей параметр слід враховувати, якщо ви часто їздите на невеликі відстані. По місту з частими зупинками (а в автомобілях з системою «старт-стоп» двигун вимикається навіть на світлофорах), акумулятор не зможе повністю заряджатися від однієї зупинки до наступної.

А постійний недозаряд акумулятора призведе до зменшення його терміну служби. Крім того, для батареї більшої ємності не завжди знайдеться місце та підійде кріплення.

Тепер що стосується вартості акумулятора. Навіщо встановлювати більший, якщо його вартість відповідно вища? Деякі водії перестраховуються таким чином, якщо автомобіль часто їздить в умовах холодних зим. Тоді невелика потужність акумулятора плюс мороз можуть просто не дозволити з одного-двох разів завести машину. В цьому випадку правильніше постійно стежити за технічним станом автомобіля і вчасно усувати навіть дрібні поломки.

Більший акумулятор, ніз заводський, іноді встановлюють автомобілісти, які часто їздять на невеликі відстані. За короткий час їзди генератор не встигає повернути заряд в акумулятор. І власнику доводиться підзаряджатися від сторонньої підзарядки. Акумулятор великої ємності вирішує цю проблему.

Що стосується установки акумулятора меншою ємності – він не закипить, як іноді кажуть, не перезарядиться і термін служби через це не зменшиться. Але менший заряд забезпечує меншу кількість запусків двигуна. Це знову ж таки, слід враховувати в холодну пору року. Для країн з теплим кліматом його можна використовувати без проблем – масло рідке, двигун постійно теплий.