Деякі особливості автомобіля, який побував в серйозній транспортній пригоді, ви можете визначити самі.  Та навіть без фахівців СТО вирішити, купувати машину, чи пошукати інший варіант.

Кузов

Якщо автомобіль не преміум-класу, як правило підбирати фарбу дуже ретельно не будуть, бо це досить дорого. Тому, якщо ви уважно придивилися і побачили різницю відтінків на різних частинах кузова, або, наприклад, вкраплення дрібних порошинок – автомобіль після капітального ремонту.

Якщо б/у автомобіль з ідеальним станом кузова, немає ніяких потертостей, зламів та подряпин – швидше за все його повністю перефарбували.

Витягнуті стійки, отвори і кріплення

Відновлення геометрії кузова говорить про те, що машина була серйозно пошкоджена. Коли «витягують» стійки кузова можна помітити:

  • Передні, середні і задні стійки. Якщо машина витягувалася – з двох сторін вони будуть виглядати по-різному.
  • Ущільнювачі в отворах. Вони можуть бути порваними або їх взагалі може не бути.
  • Прорізи можуть бути викривленими.
  • Болти кріплення дверних петель повинні бути «рідними». Якщо на них збита фарба – задумайтеся.
  • Зазори дверей повинні бути однаковими і рівномірними з усіх боків. При відновленні цього домогтися практично неможливо.

Огляньте передню частину автомобіля

  • Зазори і стики в районі з’єднання капота, бампера та фар. Вони можуть бути трохи втиснутими, якщо ремонтники не зовсім якісно виконали свою роботу. З обох сторін знову ж повинні бути точно однакові зазори.
  • Про подушки безпеки. Спрацьовували вони чи ні неможливо визначити навіть діагностичним приладом (помилки деякі «умільці» обнуляють). Якщо ви бачите пошкодження на кермі, торпеді та на стійках, де бувають подушки безпеки – значить удар був досить сильним і подушки спрацьовували.
  • Лонжерони та інші силові елементи теж покажуть пошкодження. Невеликі нерівності металу, трохи інший відтінок фарби, сліди шпаклівки теж вказують на ремонт.

На гвинтах петель капоту не повинна бути збита фарба.

Багажник

Під підлогою багажника може бути видно перехід фарби, «хвильки» металу і знову ж залишки шпаклівки. Це теж значить, що автомобіль ремонтували. Якщо на болтах збита фарба – той же висновок.

Скло автомобіля

Маркування скла, більш-менш нового автом має бути однаковим. Якщо скло різне – його однозначно міняли. І якщо на старих автомобілях їх могли міняти через потертості, в нових це виключається.

На маркуванні повинна вказуватися не тільки марка автомобіля, а й дата випуску (має бути трохи ранішою, ніж випуск самого авто).

Шини

Протектори, які стерті дуже нерівномірно, говорять про те, що розвал-сходження автомобілю давно не робили або ці показники взагалі не можна відрегулювати через те, що порушена геометрія кузова .

Оглядайте чисту машину

Навіть невеликий шар пилу приховає деякі недоліки. Крім того, краще дивитися автомобіль при денному освітленні, коли видно відтінок та можливі недоліки.

Перевірка салону

Якщо машина не «бита» і порівняно нова – двері і замки повинні чітко працювати. А при відкриванні-закриванні дверей не повинно бути ніяких скрипів.

Всі ці причини не говорять про те, що ви не повинні купувати битий автомобіль. Просто, якщо від вас приховують факт ДТП – ціна відповідно вище. Якщо ж продавець відкрито говорить про аварію і може надати протокол, в якому зазначаються пошкодження – ціна буде нижчою.

Перевірити автомобіль на предмет цілісності можна в СТО. Послуга «Інструментальна перевірка геометрії кузова» та інші діагностичні методи точно скажуть вам, наскільки серйозні були пошкодження авто.

Майстри нашого центру кузовного ремонту допоможуть вам визначити – чи варто купувати автомобіль і який його реальний стан.

Ми знаходимося в Києві, вул. Фанерна, 4.