Про те, що змінюється зовнішній вигляд логотипу Ауді стало відомо з Quattroworld. Були виявлені патентні заявки на новий товарний знак в патентних відомствах Німеччини та Сполучених Штатів.

Зовнішній вигляд значка обриси чотирьох кілець залишаються. Змінюється тільки внутрішня частина. Є два варіанта. У першому – тільки обриси кілець, у другому – залишилося перетин центральних кілець. Про це повідомляє Autonews.

Логотип Audi зміниться фото

Трохи з історії виникнення логотипу. У чотирьох кільцях символічно переплетені чотири компанії DKW, Horch, Wanderer і Audi, які в 1932 році об’єдналися в одну корпорацію Auto Union. Однією з головних цілей компанії було створення незвичайних гоночних автомобілів, які увійшли в історію. Можливо, Audi привертаючи увагу до логотипу, вирішила виправити факт несправедливого забуття інших трьох учасників.

Сучасні логотипи компанії затверджені в 2009 році. Колечка зробили більш об’ємні, в порівнянні з попередніми і змінили відстань між пересічними частинами кілець. Також трохи модифікували напис Audi, підібравши інший шрифт.

Поделиться