Один з найбільш очікуваних автомобілів в Україні – позашляховик Suzuki Jimny. Тепер подорожувати і підкорювати невідомі раніше простори можна, покладаючись на допомогу сучасних технологій. Це четверте покоління моделі. Її рівні, горизонтальні лінії та розширені арки готові підкорювати бездоріжжя.

Що не змінилося в порівнянні з попередньою моделлю – це 3-дверний кузов і 4-місний салон. І завдяки тому, що кузов незграбний, а лобове скло розташоване практично вертикально – салон став набагато просторіше.

Технології

Бензиновий 1.5L VVT двигун забезпечує в порівнянні з попередником, більш високі показники крутного моменту у всьому діапазоні оборотів. Максимальна потужність 102 к.с. при 6000 об / хв, крутний момент – 130 Нм при 4000 об / хв. Робочий об’єм двигуна – 1462 куб. см.

Трансмісія. Позашляховик отримав 5-ступінчасту механічну коробку. Передачі перемикаються чітко, а новий важіль перемикання зменшує вібрацію. Автоматична 4-ступінчаста коробка доопрацьована так, що знижені втрати на тертя. Важіль перемикає АКПП по прямій.

Повний привід ALLGRIP PRO зі зниженою передачею дозволить підлаштуватися під будь-яку дорожню ситуацію. По бездоріжжю і сніжних дорогах рухатися одне задоволення (режим 4H). На рівному асфальті в положенні важеля 2H (2WD) зменшується рівень шуму, збільшується плавність руху автомобіля, а витрати ПММ знижуються.

Фото SUZUKI Jimny трансмиссия

Автомобілі Jimny відрізнялися жорсткістю рами ступеневого типу. Жорстка основа залишається незмінною для системи 4х4. Навіть на дуже нерівній дорозі рама поглинає удари і витримує навантаження завдяки тому, що посилена перекладинами бічних елементів. Передбачено захист салону від ударів. Поглинаються вібрації за допомогою особливої ​​форми і матеріалів кріплень, які з`єднують раму та кузов.

У темний час доби передбачені додаткові заходи безпеки у вигляді підсвічування приладів.

Максимальний кут підйому становить 37 градусів, кут бокового крену – 28 градусів і кут з’їзду – 49 градусів. Завдяки цим показникам Jimny легко долає перешкоди без будь-яких пошкоджень.

Позашляховик Jimny забезпечує ідеальний контакт з різними видами дорожнього покриття. Така здатність гарантується нерозрізним мостом спереду і ззаду. Якщо перешкода виштовхує одне з коліс вгору, нерозрізний міст притискає друге колесо вниз. І шини краще стикаються з поверхнею траси.

Безпека

Система утримання на схилі Jimny навіть на середині крутого схилу дозволяє змінити напрямок руху – припинити спуск і знову їхати вгору. Ця функція запобігає скочуванню машини назад. Система контролю спуску зі схилу активується одним натисканням кнопки і бере на себе функцію гальмування, в той час, коли водій зосереджений на керуванні. Гальма включаються автоматично, підтримується мінімальна швидкість.

На слизькій дорозі автомобіль відчуває себе впевнено завдяки функції Brake LSD Traction Control. Вона автоматично гальмує буксируючі колеса, перенаправляє крутний момент парі коліс з більш надійним зчепленням.

У темний час доби включається система автоматичного перемикання фар – з дальнього світла на ближній, щоб не сліпити зустрічних водіїв. При цьому система спрацьовує тільки, якщо швидкість Jimny – від 40 км / год. Ще одна умова – перемикач світла фар повинен бути встановлений в положення «Авто».

Контроль виляння. Запобігти аварійним ситуаціям в разі втоми водія допоможе система попередження про “виляння”. Якщо водій засинає, машина дає звукові та візуальні попередження, щоб привернути увагу.

Jimny контролює свою смугу руху. Якщо водій на швидкості від 60 км / год з’їжджає – починає вібрувати кермо і видається попередження.

Фото SUZUKI Jimny дополнительные сиденья

Особливу увагу виробник звернув на безпеку руху. Jimny отримав на внутрішній частині вітрового скла блок з двома камерами – монокулярной та лазерний датчик. Завдяки їм визначається можливість зіткнення з іншими транспортними засобами та пішоходами. Якщо є ризик – автомобіль в залежності від ситуації реагує трьома способами:

  • попереджає водія звуковим або візуальним оповіщенням;
  • якщо водій тисне на гальма, активує систему допомоги при екстреному гальмуванні, і таким чином збільшується гальмівне зусилля;
  • включає різке автоматичне гальмування – якщо ризик зіткнення далі збільшується.

Прохідність автомобіля по пересіченій місцевості полкращена за рахунок збільшення крутного моменту на низьких оборотах.

Інші характеристики

Регульована рульова колонка.

Система попередження про зниження тиску в шинах.

Споживання бензину на 100 км:

  • В межах міста – 7,7 літра для 5MT, 8,4 літра – для 4АТ
  • За містом – 6,2 л і 6,9 л
  • Комбінований цикл – 6,8 л, 7,5 л.

Максимальна швидкість – 145 км / год і 140 км / год для механіки і автомата відповідно.

Габарити і вага Suzuki Jimny:

  • Довжина – 3645 мм
  • Ширина – 1645 мм
  • Висота – 1720 мм
  • Колісна база – 2250 мм
  • Кліренс – 210 мм
  • Багажник – 85/830 л
  • Вантажопідйомність – 325 кг.

Фото SUZUKI Jimny интерьер

Мультимедіа-система, яка управляється з керма, система навігації, вхід USB / AUX, Програмне забезпечення Android Auto / Apple CarPlay.

Чотири комплектації

  • Базова версія Suzuki Jimny GA – тільки з механічною коробкою передач. Тут є: система стабілізації, фронтальні і бічні подушки безпеки, надувні бічні шторки безпеки, кондиціонер, магнітола CD / MP3 / Bluetooth, система автоматичного гальмування, круїз-контроль, система допомоги при спуску зі схилу, контроль рядності руху, датчик світла, функція автоматичного перемикання ближнього / дальнього світла.
  • Комплектація GL доступна з МКПП або АКПП це додаткові: протитуманні фари, роздільна спинка заднього сидіння, центральний замок з пультом дистанційного керування, електропривід дзеркал заднього виду, підігрів передніх сидінь, електричні склопідйомники.
  • Комплектація ТОП – Suzuki Jimny GLX (тільки з АКПП). Версія GLX доповнена такими параметрами: клімат-контроль, мультимедіа з 7-дюймовим дисплеєм, підігрів бічних дзеркал, штатна навігація, світлодіодні фари, 15-дюймові легкосплавні колеса.

Фото Suzuki Jimny багажник