Корозія з’являється незалежно від марки автомобіля, його вартості або року випуску. Іноді варто пропустити невелику цятку, а незабаром можете побачити велику пляму іржі або навіть дірку в кузові.

Причини виникнення корозії різні, але побачивши іржу на початковому рівні, ви витратите на неї менше зусиль та коштів. Крім того, менш помітними будуть виправлення «багів».

За якими елементами авто варто спостерігати в першу чергу і як перешкодити іржі – в матеріалі від майстрів Автостейт.

Де перш за все з’являється іржа?

Стики, зварні з’єднання і елементи кузова, які найчастіше перебувають під впливом води, це:

  • арки;
  • місця з’єднання кузова з ланжероном;
  • крило;
  • підкрилок;
  • нижня частина дверей;
  • пороги;
  • рама вітрового скла;
  • п’яті двері універсалів;
  • кромка капоту.

Саме ці деталі і частини вимагають особливої ​​уваги.

Крім того, буває заводський брак при грунтуванні кузова та в зварних швах. Складніше побачити і помітити важкодоступні місця. Вони навіть в заводських умовах можуть бути непокриті антикорозійним покриттям, і стають “розсадником” іржі.

Фото Які деталі кузова іржавіють в першу чергу

Але не тільки заводський брак стає причиною окислення – це може бути потрапляння опалого листя в вентиляційні решітки. Листки змиваються в порожнини під гратами і наповнюють вентиляційні канали.

Як стежити?

Контролюйте стан порожнин під панеллю склоочисників. Якщо дренаж забитий – зніміть панель та звільніть решітки.

У місцях кріплення бамперів та підкрилків в першу чергу може трохи набухати фарба, а коли утворюється значний осередок іржі – кріплення може випасти з гнізда.

Як запобігти?

Всі саморізи необхідно змащувати мастилом, або використовувати пластикові пістони, які виключать контакт «метал-метал».

Бруд, пил, герметик для швів, який може потекти в спеку теж забивають дренажні отвори. Щоб запобігти цьому – потрібно час від часу прочищати ці отвори і робити профілактичну обробку антикорозійними засобами.

Рішення з лобовим склом

Щоб протистояти появі іржі на рамці вітрового скла – найдрібніші відколи найкраще відразу зафарбовувати. А при заміні вітрового скла крім використання грунтовки, бажано обробити отвір антикорозійним засобом. Клей-герметик та скло слід зрізати акуратно, не дряпаючи металеві деталі.

Пороги і стійки дверей

Навіть не дивлячись на бризковики і підкрилки, пороги постійно піддаються агресивному впливу води з калюж, піску, зачіпаються об бордюри та ін. Щоб зменшити ризик або уникнути такого впливу – використовуйте зовні антигравій або антикор на елементах кузова, а рідкий порожнинний антикор – всередині.

На стійках дверей іржа може виникати, якщо дверні петлі «гуляють», може починати іржавіти один з штифтів. Якщо помітили тут хоч невелику корозію – відразу займіться нею. Профілактикою в цьому випадку буде змазування петель спеціальним мастилом. Якщо ви підозрюєте, що в металі стійки з’явилася тріщина – обов’язково вирішуйте питання з рухливістю дверей, використайте порожнинний антикор всередині та консистентне мастило зовні.

Періодичне обслуговування, діагностика і огляд автомобіля допоможе зберегти привабливий зовнішній вигляд вашого автомобіля.

Звертайтеся в центр кузовного ремонту автомобілів: Київ, ул.Фанерна, 4