Через кілька десятиліть вони навіть зросли в ціні. Про автомобілі, які купуються і продаються за первісною вартістю, поговоримо в нашій статті.
Отже, п’ятірку лідерів відкриває Mercedes-Benz W123. Починаючи з 90-х років, коли старі автомобілі цієї марки почали масово постачати на пострадянський простір, вони знайшли гарну славу. Придатність до ремонту і наявність деталей, довговічна підвіска і м’який хід забезпечили седану хорошу репутацію. Ну і звичайно ж, престижність марки Mercedes.
Модифікація моделі 300 D – чудовий раритет, який до сьогоднішніх днів на ходу. 5-циліндровий атмосферний дизельний двигун потужністю 88 кінських сил і чотириступеневий автомат свого часу був проданий у кількості більше 2,6 мільйона одиниць.
Четверте місце займає теж німець, Opel Record 2100. За 1972-1977 роки їх випустили більше 1,1 мільйона примірників. Це солідний седан з великим салоном теж має досить м’який хід. 4-ступінчаста коробка передач для дизеля і 3-ступінчаста для бензинової моделі. 2,1 – літровий двигун потужністю всього 60 л.с.
Відмінною особливістю моделі було те, що важіль перемикання передач за бажанням покупця могли розташувати як на трансмісивному тунелі, так і на рульовій колонці.
На третьому місці рейтингу раритетних популярних машин знаходиться невелика спортивна Mazda MX-5. Було зроблене з 1989 по 1997 рік. У автомобіля надлегкий кузов, задній привід, хороший запас потужності і незалежна підвіска.
Автомобіль отримав запис в книзі рекордів Гіннеса як наймасовіший спортивний гоночний автомобіль. Автомобіль претендує на звання історичного автомобіля в Європі. Деякі екземпляри навіть отримали історичні номера, які мають на увазі певні пільги для власників. За радянських часів нам цю марку практично не завозили, тому що з’явилися в нашій країні зразки з кожним роком збільшуються в ціні.
Друге місце «незабутих» машин займає Audi 100, 1982-1991 років випуску. Вона часто зустрічається в Україні в варіанті з кузовом С3. Завезені моделі раніше з Європейських країн вважалися рівнозначними Mercedes-Benz W123. Марка відома тим, що отримала звання «Автомобіль року в Європі – 1983». З його технічних характеристик виділяються хороша аеродинаміка, хороший дизель і низький коефіцієнт лобового опору.
І на першому місці знаходиться дітище вітчизняної промисловості – ГАЗ-21 «Волга». Саме цих автомобілів досить багато можна побачити на наших дорогах, саме вони часто піддаються «апгрейду» і саме вони, завдяки своїй раритетності коштують чимало. Попит на відновлені екземпляри не падає навіть з часом. Відповідно і ціна збільшується.
Найбільш цінними вважаються автомобілі з рідної фарбуванням і невеликою кількістю «намотаних» кілометрів. Також високо (від 10 тисяч доларів і вище) цінуються ексклюзивні екземпляри на зразок таксі і санітарних авто.