Щоб взимку вам було комфортно в салоні, а машина зберегла блискучий вигляд до весни – подбати про автомобіль краще восени. Читайте рекомендації майстрів Центру кузовного ремонту Автостейт.

Корозія кузову

Корозія металу найбільше починає розвиватися у вологому теплому середовищі (при низьких температурах процес сповідбнюється). Якщо ви пам’ятаєте, що побували в ямках (яких достатньо на наших дорогах), чіпляли днищем бордюри, робили «зчеплення» з гравієм на швидкості або ще якось поранили свою «ластівку» – саме час закрити питання.

Щоб корозія не роз’їдала все більше поверхні нижньої частини кузова, обов’язково зробіть профілактику. Це не тільки захист від руйнування, але і запобігання появі нових пошкоджень в негоду.

Звертайте увагу також на закриті порожнини кузова. Пил, який там залишається, довго утримує вологу, яка шкодить металу. Варто прочистити пил, пух і дрібне сміття, які могли потрапити в радіатор опалення, щоб система працювала максимально ефективно.

Захист емалі

Відмінний спосіб захистити емаль від зимових соляних розчинів або від мікроподряпин при агресивному митті – купити поліроль, шампунь або інші професійні засоби для збереження гладкої поверхні. Користь від натирок і полиролів також в тому, що оброблену машину потрібно рідше мити – до поверхні менше «чіпляється» бруд.

Віддаючи перевагу мийку високим тиском, ви довше збережете блиск емалі на поверхні кузова (за умови, що автомобіль не шпаклювали і не перефарбовували).

Перед холодним сезоном ретельно обстежте поверхню автомобіля. Відколи й глибокі подряпини варто фарбувати, щоб знову ж – уникнути корозії.

Вологість та неприємний запах в салоні

Покриття на підлозі та шумоізоляційний пласт, які в прохолодну погоду постійно залишаються вологими, дають неприємний запах. Щоб йому запобігти – купіть гумові килимки.

Зменшити в салоні вологість, яку автомобіль не любить, можна також, використовуючи спеціальний фільтр для повітрозабірника і «вітровички» на вікна.

Чисте скло і фари – ваш захист

Бруд і вода, які покривають автомобіль в негоду за лічені хвилини, грають важливу роль в вашій безпеці. Тому заміна двірників (або хоча б гумової частини) потрібна.

Засоби «Антидощ», якими обробите поверхню лобового скла і дзеркала, покращують видимість в рази. Існують також спеціальні водовідштовхувальні плівки. Не зайвою буде і обробка розсіювачів фар. На внутрішню поверхню скла теж використовуйте засоби, які зроблять вікна прозорими.

Вода – ворог двигуна

Якість ізоляції в високовольтних дротах, стан гумових ковпачків на високовольтних дротах, стан термостату та інших елементів двигуна перевіряються фахівцями в СТО. Якщо розбираєтеся самі – не відкладайте рішення до холоду. Якщо довіряєте виконання підготовчих робіт професіоналам – звертайтеся в Автостейт.

Наші майстри мають досвід роботи не менш 5 років. Вони провели сотні ремонтів. Використовують професійне обладнання та витратні матеріали. Дотримуються технологічних вимог і тому надають гарантію 12 місяців на виконані роботи.

Про винахідників-французів, які будуть масово перетворювати авто з ДВС на електрокари, читайте в матеріалі.

Поделиться