Компанія Jeep оголосила конкурс Next Jeep Easter Egg – на кращу «пасхалку». Хто запропонує найоригінальніший дизайнерський секрет, що нагадує про бренд – отримає винагороду.
Це сертифікат на 50 тисяч $ і можливість отримати знижку на цю суму, вибравши будь-який з автомобілів 2020 року випуску.
У конкурсі можуть брати тільки повнолітні жителі США. Останній день подачі заявок на участь в конкурсі – 2 липня 2020.
Оцінювати роботу претендентів на нагороду будуть згідно таких критеріїв:
- Креативність.
- Відповідність філософії бренду.
- Простота реалізації.
Починаючи з 2011 року дизайнери компанії в кожній новій моделі розміщують цікаві «пасхалки». Серед них були снігова людина, змія, павук, ящірка, карта пустелі, легендарний всюдихід Willys та інші нагадування про бренд.